מפרטנר לענן >> רונית רובין מצטרפת כמנכ"ל לחברת אולקלאוד

 

 
רונית רובין מנכל לחברת אולקלאודרונית רובין מנכל לחברת אולקלאוד
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/11/2016

חברת אולקלאוד (AllCloud), המובילה בישראל במתן פתרונות ענן מקצה לקצה, הודיעה היום על מינויה של רונית רובין למנכ"ל החברה. אולקלאוד חוותה השנה גידול משמעותי בהיקף ההכנסות והפעילות – אל שורותיה הצטרפו כלקוחות בין השאר אמדוקס, סלקום, פלייטיקה, גט טקסי ורבים אחרים. מינויה של רובין הוא צעד טבעי על רקע צמיחת החברה וההרחבה הצפויה בארץ ובחו"ל. 

רובין מילאה תפקידים בכירים בעולם העסקי הישראלי. בתפקידה האחרון היתה חברת הנהלה וסמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר, ולפני כן שימשה כסמנכ"ל מערכות מידע ותהליכים בחברה. בתפקידיה הקודמים, כיהנה רובין כ-CIO בוויזה כאל וחברה בדירקטוריון המייעץ של ויזה העולמית. רובין הגיעה לוויזה כאל לאחר שירות ממושך ביחידת המחשוב של חיל הים, אותו סיימה כמפקדת היחידה בדרגת סגן אלוף.

לדברי רונית רובין, "אני גאה להצטרף  לחברת אולקלאוד שפועלת בסביבה של חדשנות טכנולוגית ומתמחה בעולמות הענן, שהם הדרך של ארגונים לצמוח ולייצר בידול בשוק משתנה שדורש גמישות וזמני תגובה מהירים.

במסגרת סל הפתרונות והשירותים הרחב שאנחנו מספקים, אנחנו רואים לנגד עינינו את הצורך לייצר ערך ללקוחות של אולקלאוד, להרחיב את סל הפתרונות ולתת מענה הן בצד העסקי/מכירתי, והן בצד הטכנולוגי/תשתיתי. החזון של אולקלאוד הוא לסייע ללקוחות שלנו לצמוח במהלך המעבר שלהם לענן ולאחריו. אנו מאמינים כי רק חברה בעלת ניסיון רב בהבנת תחום הענן לעומק, יכולה לספק ללקוחותיה את הפתרונות הנכונים אשר ישרתו את הדרישות העסקיות שלהם בצורה הטובה ביותר. 

אולקלאוד פתחה לאחרונה סניף בגרמניה ובבכוונתה להמשיך את התרחבותה הגלובלית גם  במהלך 2017 וזאת בנוסף להמשך חיזוק אחיזתה בשוק הישראלי. .  

אולקלאוד השלימה לאחרונה את תהליך המיזוג של "בלאט לפידות", שותף הפלטינום הראשון והמוביל של Salesforce בישראל , וחברת מומחי הענן Emind – שותף הפרמייר הגדול והמוביל של AWS בישראל ושל Google. לחברת אולקלאוד שתי חטיבות עסקיות עיקריות, חטיבת ה-Salesforce וחטיבת ה-AWS   ו-GOOGLE CLOUD PLATFORM.

המיזוג מאפשר לאולקלאוד להעניק מגוון שירותים רחב יותר מהפן העיסקי לפן הטכנולוגי בצורה מהירה ויעילה יותר. בסיס הלקוחות של החברה התרחב, והחברה ממשיכה גם בימים אלה בתהליך גיוס עובדים.

ד"ר שי ויל, יו"ר הדירקטוריון של אולקלאוד, אומר " הניסיון של רונית כמובילת חדשנות טכנולוגית בארגונים גדולים ומורכבים, שחווית הלקוח היא במרכז עשייתם, תסייע בהאצת הצמיחה של אולקלאוד וביסוס מעמדה כחברה המובילה בתחום פתרונות הענן במגוון תעשיות רחב".
 
אודות אולקלאוד 

אולקלאוד (AllCloud)  הינה החברה המובילה בישראל במתן פתרונות ענן למגוון ארגונים עסקיים בישראל. החברה הוקמה ב-2014 ע"י יוסי פרנקל המשמש בתפקיד נשיא החברה. בין בעלי מניותיה נמצא ערן גיל שהיה מהמייסדים של Cloud Sherpas שנמכרה לפני כשנה לחברת אקסנצ'ר ומשמש כדירקטור פעיל. אולקלאוד, הינה השותף הבכיר בישראל של  AWS, שותף הפלטינום הראשון והגדול ביותר של Salesforce  ושותף של גוגל. לחברה מעל 1,500 לקוחות במגוון רחב של תחומים וגדלים וביניהם: סלקום, אמדוקס, אדמה, לייבפרסון, צ'ק פוינט, מלאנוקס, קלטורה, לומניס, גט טקסי, Moovit, סודה סטרים, סלברייט, בנק לאומי ורבים אחרים. אולקלאוד מונה כ-100 עובדים ומשרדיה ממוקמים בפארק אפק שבראש העין. 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x