BroadSoft Japan KK הטמיעה את פתרון הקישוריות העסקית של אודיוקודס

הקרנות שמחזיקות את המניה 

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/11/2016


דגשים
  • BroadSoft Japan KK, חברה בת של תאגיד BroadSoft, בחרה בפתרון הקישוריות העסקית של אודיוקודס לתמיכה בפלטפורמת שירות הענן BroadCloud לניהול שיחות ויישום UC-One

  • BroadSoft Japan KK מספקת שירותי מרכזיה בענן ותקשורת אחודה ביפן, המאפשרים לעסקים לעבור לסביבת ענן תוך שמירה על מספרי הטלפון הקיימים

  • פתרון הקישוריות העסקים של אודיוקודס כולל את פלטפורמת Mediant ( Gateway, SBC, שרידות אתר, ונתבים מרובי שירותים), ומאפשר קישוריות לכל ממשק ISDN ותאימות לכל IP-PBX כמו גם ניטור PacketSmart

  • יפן הינה שוק אסטרטגי – הן ל-BroadSoft והן לאודיוקודס 

לוד, ישראל – 9 בנובמבר, 2016 -  אודיוקודס (נאסד"ק: AUDC), ספקית מובילה של פתרונות תקשורת קולית המאפשרים לעסקים ולספקי שירותים לעבור לרשתות IP מלאות, הודיעה היום ש- BroadSoft Japan KK, חברה בת של תאגיד BroadSoft, בחרה בפתרון הקישוריות העסקית של אודיוקודס על מנת לאפשר קישוריות  on-premises בשירות הענן (SaaS) BroadCloud לניהול השיחות וליישום שירותי התקשורת האחודה UC-One ביפן. יפן הינה שוק חשוב הן עבור BroadSoft והן עבור אודיוקודס, והבחירה בפתרון הקישוריות העסקית של אודיוקודס ביפן ממחישה את העוצמה של השותפות בין אודיוקודס ל- BroadSoft. 

פתרון הקישוריות העסקית של אודיוקודס כולל את פלטפורמות ה- Mediant-SBC,  ה- Mediant gateway, ואת הנתבים מרובי השירותי0 – MSBR,. הפתרון תומך בקישוריות לכל ממשק ISDN והוא תואם כל  IP-PBX באופן המאפשר לעסקים להאריך את חיי הציוד הקיים לצד מעבר לסביבת ענן מלאה. פלטפורמות ה- Mediant אף תומכות בפתרון BroadSoft PacketSmart, המאפשר ניטור איכות השירות באתר הלקוח. 

 "אנו שמחים להטמיע את פתרון אודיוקודס ולתת מענה לצורך בשרידות גבוהה של עסקים ביפן", אמר ג'ים ווייזר, מנכ"ל BroadSoft יפן. "הפתרון המשותף שלנו מאפשר לעסקים העוברים לטלפוניית ענן לעשות זאת מבלי לשנות את מספרי הטלפון הקיימים שלהם. ההטמעות הראשונות ביפן יקשרו קווי ISDN BRI או-PRI לאתר הלקוח". 

"שיתוף הפעולה שלנו עם BroadSoft cloud PBX  ושירותי התקשורת האחודה הינו צעד חשוב בפיתוח מערכת היחסים בין BroadSoft לאודיוקודס", אמר ליאור אלדמע, סגן נשיא למכירות עולמיות באודיוקודס. "אודיוקודס הרחיבה מהותית את נוכחותה בשוק היפאני ואנו שמחים על שנבחרנו על ידי BroadSoft עבור שירותי ה- SIP trunk שלה ביפן. ה-SBC, gateways, ATA וטלפוני ה-IP של אודיוקודס תואמים בצורה מלאה עם פלטפורמת BroadSoft BroadCloud ופלטפורמות אחרות של החברה".

אודות אודיוקודס:

אודיוקודס  (ת"א: אודק, נאסד"ק: AUDC) עוסקת בתכנון, פיתוח ומכירת מוצרים של טכנולוגית קול על פרוטוקול אינטרנט (VoIP), מוצרים לרשתות טלפוניה ונתונים ואפליקציות לשירותים מתקדמים לספקי תקשורת ולארגונים.

אודיוקודס הינה מובילת שוק בתחום ציוד קול על פרוטוקול אינטרנט ורשתות משולבות של קול ונתונים, ומוצריה פרוסים ברחבי העולם בשימושי תקשורת פס-רחב, סלולר, כבלים, רשתות ארגוניות ובתים פרטיים. 

החברה מספקת מגוון מוצרים חדשניים בעלי יחס עלות תועלת תחרותי, הכולל  שערי מדיה (Media Gateways), נתבים עסקיים  מרובי שירותים (Multi-Service Business Routers), בקרי גבול לשיחות (Session Border Controllers), שערי גישה לשוק הביתי (Residential Gateways), טלפוני IP, שרתי מדיה (Media Servers) ואפליקציות לשירותים מתקדמים לרשתות ושירותים מקצועיים. 

ארכיטקטורת  ה-  VoIPerfectHD™ שפיתחה אודיוקודס, מבוססת על מובילותה בטכנולוגיות ה-DSP, הצפנה ועיבוד קולי. טכנולוגיות ומוצרי ה - High Definition  של אודיוקודס  מגבירים את המובנות התקשורתית ומשפרים את חוויית המשתמש בתקשורת קולית. למידע נוסף- 

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית ונוסח זה הינו תרגום לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, גובר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם על ידי החברה. 

הקרנות שמחזיקות את המניה 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x