קורנית דיגיטל >> צמיחה של כ-40.3% בהכנסות ברבעון השלישי 2016 לכ-30.9 מיליון דולר

הקרנות שמחזיקות את המניה 

 

 
 גבי זליגסון, מנכל החברה, גבי זליגסון, מנכל החברה,
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/11/2016


הרווח הנקי (Non-GAAP) צמח ברבעון בכ-22.0% לכ-3.6 מיליון דולר

החברה צופה ברבעון הרביעי של 2016 הכנסות בטווח של 31 ל-34 מיליון דולר ושיעור רווח תפעולי בטווח של 12%-16%

גבי זליגסון, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "ציפינו לקפיצה גדולה בהכנסות של הרבעון השלישי, והביצועים שלנו עברו את הרף העליון של תכניותינו בהכנסות וברווח תפעולי על בסיס non-GAAP. אנו שבעי רצון מצמיחה של כ-40% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, שהינה תוצאה של אספקת כמויות גדולות של מערכות Avalanche 1000, כמו גם פועל יוצא של ייצוג נרחב יותר של לקוחות גדולים במבנה ההכנסות שלנו ממכירת מערכות וחומרים מתכלים. ההכנסות הגבוהות גם ממחישות את חוזקו של המודל העסקי שלנו, דבר שאפשר את הגעתנו לשיעור שיא של רווחיות תפעולית ברמה של 3.9 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP למרות המשך ההשקעות הניכרות בתשתית הגלובלית שלנו במכירות, שיווק, ובמחקר ופיתוח. אנו ממוצבים היטב באופן שיבטיח את המשך המומנטום החיובי עד סוף השנה, תוך שאנו נשענים על צבר הזמנות מהרבעון השלישי, לקוחות חדשים למדפסת ה-Allegro, הכנסות משדרוגי מערכות ותרומתה של הפלטפורמה החדשה שלנו, ה-Vulcan".

חברת קורנית דיגיטל (NASDAQ: KRNT) דיווחה אתמול על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2016.

הכנסותיה של קורנית  ברבעון השלישי של 2016 זינקו  בכ-40.3% לכ-30.9 מיליון דולר,  בהשוואה לכ-22.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות השיא ברבעון הושגו בעקבות צמיחה משמעותית במגוון מוצרי החברה, לרבות מכירת מערכות ודיו. יצוין, כי מכירות גבוהות במיוחד של מערכות Avalanche 1000  היוו נתח משמעותי בהכנסות הגבוהות ברבעון. 

הרווח הגולמי (Non-GAAP) של קורנית ברבעון השלישי של 2016 עלה בכ-42% לכ-15.2 מיליון דולר (49.2% מהמכירות), בהשוואה לכ-10.7 מיליון דולר (48.6% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.  הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון עלה אף הוא לכ-13.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-10.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי הושפע לשלילה מהתאמות מלאי שלא במזומן הקשורות לרכישת חברת SPSI.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון השלישי טיפס בכ-28.9% לכ-3.9 מיליון דולר מיליון דולר (12.5% מההכנסות), בהשוואה לכ-3.0 מיליון דולר (13.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. 


החברה רשמה ברבעון השלישי גידול של 22.0% ברווח הנקי (Non-GAAP) של כ-3.6 מיליון דולר (0.11 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-2.9 מיליון דולר (0.09 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.  החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי (GAAP) של כ-400 אלף דולר (0.01 למניה בדילול מלא), שהושפע מההפרשות האמורות בגין רכישת SPSI, בהשוואה לרווח נקי של כ-2.1 מיליון דולר (0.07דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

קורנית סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2016 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-56.7 מיליון דולר. יצוין, כי לחברה אין חוב פיננסי.

החברה סיפקה תחזית לרבעון הרביעי של 2016 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ברבעון הרביעי של 2016 ינוע בטווח של 31 ל - 34 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי יהיה בטווח של 12% ל 16%. 

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של ההודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה . EDGAR

אודות קורנית דיגיטל

קורנית דיגיטל הינה חברה פורצת דרך המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2003, מונה כ 388 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של גבי זליגסון המכהן כמנכ״ל  החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל המפעילים רשת תפעול ותמיכה רחבה לכל רחבי העולם. עם התקנות של למעלה מ 1300 מדפסות בכל העולם, קורנית מחויבת לספק ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. בנוסף, קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. 

הקרנות שמחזיקות את המניה 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x