מנועי בית שמש מחדשת הסכם עם סנקמה הצרפתית לייצור חלקים עבור מנועי סילון ב-17.5 מיליון דולר

ההסכם יחודש ל-5 שנים נוספות עד דצמבר 2021 ובמסגרתו תייצר מנועי בית שמש דיסקים עבור מנועי CF6 ו-LM6000

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/11/2016


ההסכם יחודש ל-5 שנים נוספות עד דצמבר 2021 ובמסגרתו תייצר מנועי בית שמש דיסקים עבור מנועי CF6 ו-LM6000 

למנועי בית שמש צבר הזמנות של כ-200 מ' ד'

מנכ"ל מנועי בית שמש אבנר שחם:

"מדובר בלקוח אסטרטגי מן המובילים בעולם, בעל שותפות ארוכת טווח עם חברת G.E.  העולמית – שותפות אשר מייצרת מנועים מן המתקדמים ביותר בעולם התעופה"

חברת מנועי בית שמש, מקבוצת פימי, מדווחת על הגעה לסיכום בדבר חידוש הסכם מסגרת ארוך טווח עם סנקמה מקבוצת ספראן הצרפתית לייצור חלקים עבור מנועי סילון ב-17.5 מיליון דולר. מנועי בית שמש הגיעה לסיכום אודות חידוש ההסכם עם סנקמה למשך 5 שנים נוספות עד דצמבר 2021, ובמסגרתו תייצר מנועי בית שמש דיסקים עבור מנועי CF6 ו-LM6000. הסכם רשמי אמור להיחתם בקרוב. 

ההסכם מהווה הכרה בינלאומית נוספת ביכולות חברת מנועי בית שמש, העוסקת בייצור חלקי מנועי סילון ובשיפוצם עבור שוק יצרניות מנועי הסילון וחילות אוויר בישראל ובעולם. במנועי בית שמש רואים בהסכם החדש עם סנקמה נדבך נוסף במסגרת הפיתוח העסקי של החברה, השואפת להמשיך ולקבל חוזים ארוכי טווח, הנחוצים בענף התעופה, ולמצות את הצמיחה בשוק התעופה העולמי והביקוש הגובר למוצריה.

אבנר שחם, מנכ"ל מנועי בית שמש, מסר כי "מדובר בלקוח אסטרטגי מן המובילים בעולם, בעל שותפות ארוכת טווח עם חברת ג'נרל אלקטריק העולמית – שותפות אשר מייצרת מנועים מן המתקדמים ביותר בעולם התעופה. הארכת הסכם זה מהווה הבעת אמון נוספת מצד לקוחות החברה ועדות נוספת למעמד העסקי והתחרותי של מנועי בית שמש אל מול השחקניות הגדולות בענף, אשר נותנות מבטחן בחברה בהסכמים ארוכי טווח ובפרויקטים המובילים ביותר שלהן".

קרן פימי רכשה, במאי השנה, 42.85% ממניות מנועי בית שמש תמורת כ-125 מיליון שקל, מחברת כלל תעשיות בע"מ.

אודות מנועי בית שמש:

מנועי בית שמש אחזקות בע"מ הינה חברה מובילה בישראל בתחום ייצור חלקי מנועי סילון ושיפוצם. פעילותה העיקרית של מב"ש מיועדת לשוק התעופה האזרחי והצבאי, ליצרניות מנועי הסילון ולחילות אויר בישראל ובעולם. במסגרת תחום המנועים, החברה פועלת לשיפוץ, הרכבה והנדסה של חלקים שונים למנועים ומנועי סילון. במסגרת תחום ייצור החלקים מייצרת החברה חלקים למנועי סילון, לרבות ייצור יציקות מדויקות של חלקי מתכת למנועי סילון. החברה מעסיקה כיום כ-640 עובדים, מתוכם כ-550 בישראל וכ-90 בחברה הבת בסרביה. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x