סרגון נטוורקס מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2016 >> המשך שיפור ברווח הנקי בעקבות יישום האסטרטגיה העסקית המתמקדת ברווחיות

הקרנות שמחזיקות סרגון 

 

 
עירא פלטי, נשיא ומנכל סרגון - קרדיט- אורה בשןעירא פלטי, נשיא ומנכל סרגון - קרדיט- אורה בשן
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/11/2016


ליטל פולס, ניו ג'רזי, 14 בנובמבר 2016 - סרגון נטוורקס (נאסד"ק CRNT ותל אביב), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי אשר הסתיים ב-30 בספטמבר 2016. 

דגשים לתוצאות הרבעון השלישי של 2016:
הכנסות – 79.1 מיליון דולר, ירידה של 7% בהשוואה לרבעון השלישי של 2015 וגידול של 13% בהשוואה לרבעון השני של 2016. 

שיעור הרווח הגולמי – 32.9%  בהשוואה ל-31.9%  ברבעון השלישי של 2015 ו-34.7%  ברבעון השני של 2016. 

רווח תפעולי – 5.8 מיליון דולר בהשוואה לרווח תפעולי של 6.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015, ו-4 מיליון דולר ברבעון השני של 2016.

רווח נקי – 3.5 מיליון דולר, או 4 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2016. זאת, בהשוואה לרווח נקי של 1.4 מיליון דולר, או 2 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2015, ורווח נקי של 0.1 מיליון דולר, או 0 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2016. 

תוצאות על בסיס non-GAAP – שיעור הרווח הגולמי – 33.8%, הרווח התפעולי – 6.9 מיליון דולר ורווח נקי של 4.8 מיליון דולר, או 6 סנט למניה בדילול מלא. להשוואה בין התוצאות על בסיס GAAP ל-non-GAAP אנא עיינו בטבלאות המצורפות. 
מזומנים ושווי מזומנים – 32.4 מיליון דולר נכון ל-30 בספטמבר, 2016, בהשוואה ל-34.4 מיליון דולר ב-30 ביוני, 2016. 

"אנו ממשיכים לקצור את פירות ההתמקדות העסקית שלנו, הדוגלת בהשאת הערך הגבוה ביותר ללקוחות הבוחרים להצטייד בטכנולוגיה הטובה בשוק", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "ברבעון השלישי, דיווחנו על הרווח הנקי הגבוה ביותר זה רבעונים רבים. אנו צופים שיפור מהותי ברווח הנקי שלנו בשנת 2016, ושיפור נוסף גם בשנת 2017". 


אודות סרגון:

סרגון נטוורקס הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם להגדיל את היעילות התפעולית ולשפר את חוויית המשתמש באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכניות ממשלתיות וחברות לתועלת הציבור, העושים שימוש בפתרונות של סרגון לאספקת שירותי תקשורת דור רביעי 4G, שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות. טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור רביעי 4G באמינות וקיבולת גבוהה ותוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים השגת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים יעילות בעבודת הרשת וכלים לאופטימיזציה ולהשגת הערך הגבוה ביותר עבור הלקוחות. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו גם בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.

הקרנות שמחזיקות סרגון 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x