אירופאים מתגייסים לשפר את רמת המלונאות בישראל

צעירים מצרפת ואנגליה משתלבים במלונות 5 כוכבים במטרה להעלות את רמת השרות

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/11/2016

המלונות בישראל זוכים לעיתים לביקורת מצד תיירים מחו"ל ונופשים ישראלים שרגילים ומצפים לרמת שרות שונה. מבקר לא מרוצה שמעלה חוות דעת שלילית באתרי ביקורות מלונות גורם לנזק רב. תיירים מחו"ל שנמצאים במרחק קליק מהזמנת חופשה בישראל נחשפים למידע ומשנים את דעתם.
 
תגבור המלונות מגיע ממקום לא צפוי, סטודנטים למלונאות אירופאיים משתלבים בכח האדם במלונות בארץ כדי לשפר את איכות השרות. הפרויקט נעשה במסגרת תוכנית לימודים של בית הספר הצרפתי למלונאות ואטל, המלמד את אומנות הארוח ברמת שרות של מלונות יוקרה. בסיום תקופת ההכשרה הסטודנטים האירופאיים יישארו לעבוד בישראל בענף המלונאות.
 
לדברי מיכאל סבן, מנכ"ל ואטל, בשונה מהנעשה בעולם אין בישראל התערבות ממשלתית לגיבוש מסלול לימודים אחיד להתמקצעות בתחום, לכן מרבית מספקי השרות במלונות בארץ הם עובדים כלליים ללא הכשרה מספקת. הם אינם יודעים כיצד לתת שרות ברמת ארוח של 5 כוכבים, אין להם ניסיון בעבודה מול קהלים שונים מרחבי העולם והכרות עם קודים חברתיים הנדרשים כדי לספק שרות לתרבויות שונות.
 
חלק מהתלמידים עולים לישראל במסגרת התהליך בעזרת שיתוף פעולה עם תוכנית "מסע", כך העולים זוכים לעבודה מסודרת בתחום המלונאות לצד פעילויות של לימודי עברית באולפן וסיורים להכרת הארץ.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x