מתרחבים לחצי הכדור הדרומי >> OTI הישראלית חתמה על שת"פ עם ענקית התשלומים האוסטרלית

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/11/2016

  • נוכחות OTI באוסטרליה מתרחבת מתחום מערכות תידלוק חכמות לציי רכב לתחום הקמעונאי בשירות עצמי

  • אספקה והתקנה באוסטרליה צפויה להתחיל ברבעון הנוכחי 2016.

ראש פינה, ישראל, OTI (NASDAQ:OTIV), חברת  Fintechהמפתחת ומשווקת פתרונות לתשלומים בטכנולוגיה מבוססת פרוטוקול קרבה (contactless), הודיעה על כניסה לשוק התשלום-ללא-מזומן האוסטרלי. הפעילות הינה בשת"פ עם Vend Access Pty Ltd, ספקית טכנולוגיה ופתרונות למכונות מכירה אוטומטיות לא מאוישות באוסטרליה, ועם חברת Card Access Services Ltd, מובילה בעיבוד תשלומים באוסטרליה ובשוק הבינלאומי.

Vend Accessתשווק באוסטרליה את מערכת הטלמטריה של OTI, OtiMetry, הכוללת קוראי כרטיסי אשראי מתקדמים בטכנולוגית שדה קרוב (NFC). מערכת OtiMetry הופכת את פעולת הממכר בשירות עצמי לחכמה. יתרונות המערכת מתבטאים במתן דיווחים והתראות בזמן-אמת של נתוני מלאי, מכירות, תקלות ואפילו עד ייעול נתיבי החלוקה של הספקים. בכך המפעילים יכולים להגדיל את הרווח התפעולי שלהם וזאת מעבר להגדלת המכירות הצפויה מעצם מתן האפשרות לביצוע רכישות בכרטיסי אשראי וטלפונים סלולריים.

"כניסה לשוק האוסטרלי מציינת אבן דרך נוספת בגישתנו לבניית רשת מפיצים רחבה המספקת פתרונות חכמים, יעילים עם עלות תחרותית לשוק המכירות הלא מאוישות." אומר שלומי כהן, מנכ"ל OTI. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x