בית ההשקעות פסגות משיק את "פסגות גמל להשקעה"

חוסך מעל גיל 60 שיבחר למשוך את הכספים בפרישה כפנסיה ולא כסכום הוני, יהנה מפטור מלא מתשלום מס על הקצבה החודשית

 

 
ברק סורני צילום גיא חמויברק סורני צילום גיא חמוי
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/11/2016

השבוע השיק בית ההשקעות פסגות את קופת הגמל החדשה תחת השם "פסגות גמל להשקעה". 

קופת הגמל להשקעה מאפשרת לחסוך סכום של עד 70 אלף שקלים בשנה לכל חוסך, ולמשוך אותו בכל עת בסכום הוני מבלי לשלם קנס. זאת, בניגוד למכשירי החיסכון הפנסיוניים, שבהם ניתן למשוך את הכסף בגיל הפרישה בלבד וכקצבה חודשית. המשיכה תלווה בתשלום מס רווח הון של 25% על הרווח הריאלי, כפי שמקובל.

יתרון מהותי נוסף הוא הטבת מס: חוסך מעל גיל 60 שיבחר למשוך את הכספים בפרישה כפנסיה ולא כסכום הוני, יהנה מפטור מלא מתשלום מס על הקצבה החודשית. הפטור שניתן מייצר בעקיפין פטור ממס על כל רווחי ההון שנצברו לאורך השנים  ולכן מדובר בהטבה ייחודית ששוויה רב. 

החוסכים בקופת גמל להשקעה ייהנו מכל היתרונות המוכרים שבקופות הגמל המסורתיות, וביניהם ניהול השקעות מקצועי, הטבות מס משמעותיות וחיסכון בעלויות . לא אחת, מפגינות קופות הגמל ביצועים עודפים על פני מכשירי השקעה אלטרנטיביים בשוק ההון, הודות ליכולתן להשקיע בקרנות השקעה פרטיות, נדל"ן מניב, פרויקטים, תשתיות ועוד.

קופת גמל להשקעה של פסגות מציעה מגוון מסלולי השקעה:

  • פסגות גמל להשקעה כללי

  • פסגות גמל להשקעה מניות

  • פסגות גמל להשקעה אג"ח 

  • פסגות גמל להשקעה אג"ח קונצרני

  • פסגות גמל להשקעה אג"ח עד 10% מניות

  • פסגות גמל להשקעה חו"ל

יש לציין כי מגוון המסלולים הרחב מאפשר התאמה של רמת הסיכון לצרכים האישיים של החוסך, וכן יצירת תמהיל חיסכון והשקעות אופטימלי.

ניתן להצטרף לפסגות גמל להשקעה וכן לבצע פעולות באופן דיגיטלי דרך אתר החברה (גם בנייד או בטאבלט) באמצעות שלושה שלבים פשוטים. אפשרות זו הופכת את הליך החיסכון לפשוט ונגיש לכולם.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x