גילת מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של 2016 >> ההכנסות לרבעון השלישי גדלו ב- 16%

הקרנות שמחזיקות את גילת

 

 
יונה עובדיה מנכל גילתיונה עובדיה מנכל גילת
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/11/2016

פתח תקווה, ישראל, 15 בנובמבר, 2016 - חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: TLIG), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2016.

דגשים עיקריים:

  • הכנסות הרבעון השלישי של 2016 גדלו ב-95% ל- 78.6 מיליון דולר בהשוואה ל- 40.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015. ההכנסות צמחו ב- 16% בהשוואה לרבעון השני של 2016.

  • החברה מדווחת כי הרווחיות התפעולית השתפרה משמעותית ברבעון השלישי של 2016 :

  • על בסיס GAAP, ההפסד התפעולי ברבעון השלישי של 2016 ירד ל- 0.2 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 29.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015, והפסד תפעולי של 2.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2016.

  • על בסיס non-GAAP, הרווח התפעולי עלה ל- 3.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016, בהשוואה להפסד תפעולי של 5.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015 ורווח תפעולי של 0.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2016.

  • על בסיס GAAP, ההפסד הנקי לרבעון השלישי של 2016 ירד ל- 2.2 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 32.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015 והפסד נקי של 3.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2016.

  • על בסיס non-GAAP, הרווח הנקי לרבעון השלישי של 2016 עלה ל- 1.4 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 8.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015 והפסד נקי של 0.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2016.

  • ה- EBITDA המתואם ברבעון השלישי של 2016 גדל ל- 5.2 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 3.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015 ו - EBITDA מתואם של 2.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2016.

  • יעדי הנהלת החברה לשנת 2016: הכנסות בין 290-310 מיליון דולר ו- EDITDA מתואמת בין 18-24 מיליון דולר. בשנת 2015, ההכנסות הסתכמו ב- 197.5 מיליון דולר, וה- EDITDA המתואמת ב-6.1 מיליון דולר.

החברה מדווחת כי השיפור המשמעותי ברווחיות במהלך הרבעון השלישי הושג חרף הפרשה לחוב מסופק בסך של כ- 4.6 מיליון דולר בגין לקוח ממשלתי של החברה בוונצואלה ונובע מהמצב הכלכלי המתדרדר והפחתת הדירוג האחרונה במדינה זו.
 
"שני מנועי צמיחה היו משמעותיים במיוחד עבור גילת במהלך רבעון זה," אמר יונה עובדיה, מנכ"ל גילת. "תמסורת סלולרית 4G ותקשורת בתנועה, הן עבור קישוריות למטוסים (IFC) והן עבור קישוריות לרכבות בתנועה. בשני שווקים אלו השגנו התקדמות משמעותית. בהקשר זה חשוב לציין את הודעות החברה האחרונות אודות אספקת פתרון תמסורת סלולרית לרשת ה-LTE של Sprint ואספקת תקשורת רחבת פס לרכבות המהירות של חברת Renfe הספרדית:

העסקה עם Sprint היא הראשונה מסוגה עבורנו בארה"ב והשלישית עם מפעיל תקשורת Tier-1, דבר המעיד על אימוץ גובר של הטכנולוגיה שלנו, אשר ממצבת את הקישוריות הלוויינית כפתרון תחרותי מול פתרונות יבשתיים, אפילו באזורים עירוניים.

האנטנה של גילת נבחרה לספק קישוריות אינטרנט בפס רחב לנוסעי הרכבות המהירות של חברת Renfe ברחבי ספרד. הדבר מהווה אבן דרך משמעותית נוספת בשוק הקישוריות לרכבות, בו גילת היא המובילה.

"בהיבט הטכנולוגי, גילת מחויבת לחדשנות במטרה לתמוך באסטרטגיית ה- Broadband-for-all שלה. במהלך הרבעון גילת הודיעה על פתרון VSAT-in-a-box, טרמינל חיצוני ראשון מסוגו הנוח להתקנה עצמית אשר פונה לשוק צרכני הפס הרחב וכן על פתרון פורץ דרך של תאי סלולר קטנים (Small Cell) על גבי לוויין עבור הרחבת הכיסוי ברשתות 3G ו-4G באזורים מרוחקים.

"אנו מתמקדים באסטרטגיית חמשת הנדבכים שלנו, ובשיפור הרווחיות, ואנו מרוצים מההתקדמות המושגת בשניהם," סיכם יונה עובדיה, מנכ"ל גילת.

הכרזות בולטות של גילת:

  • גילת נבחרה לספק תקשורת לוויינית בפס רחב לרכבות מהירות בספרד

  • גילת הינה החברה הראשונה שמציעה טכנולוגיית Layer 2 יחד עם האצת GTP במטרה לספק קצבי LTE באמצעות תקשורת לוויינית ברשתות רחבות היקף

  • גילת רשתות לוויין מצטרפת לפרויקט הטכנולוגי הבינלאומי TIP שלFacebook ,Deutsche Telekom  SK Telecom,ואחרים

  • גילת חושפת פתרון פורץ דרך של תאי סלולר קטנים (Small Cell) על גבי לוויין עבור כיסוי ברשתות 3G ו-4G

  • Sprint בחרה בפתרון התמסורת הסלולרית באמצעות לווין של גילת להרחבת שירותי רשת ה-LTE ברחבי ארה"ב

  • גילת היא הראשונה להציע פתרון מקיף VSAT-in-a-Box לצרכני פס רחב במהירות גבוהה

  • Optusבוחרת בפתרון הסלולרי של גילת במטרה להרחיב את כיסוי רשת ה- 3G לאזורים מרוחקים באוסטרליה

  • Intelsat Genel מדווחת כי שימוש באנטנה אווירית קטנה בעלת פנל שטוח של גילת השיג ביצועים חסרי תקדים בתקשורת אל מול לוויין ה- EpicNG של Intelsat

הקרנות שמחזיקות את גילת

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x