פוינטר טלוקיישן מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2016 >> צמיחה של כ-14% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, במונחי מטבע מקומי

הקרנות שמחזיקות את פיוניטר 

 

 
דוד מחלב, מנכל פוינטרדוד מחלב, מנכל פוינטר
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/11/2016

  • צמיחה של כ-14% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, במונחי מטבע מקומי 

  • הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP גדל בכ-10% ל-1.8 מיליון דולר

  • כחלק מאסטרטגיית הצמיחה, הושלמה רכישת Cielo Telecom, חברה לניהול ציי רכב בברזיל

  • מספר המנויים הגיע ל-198,000, עליה של 24,000 מנויים (14%) ב-12 החודשים האחרונים

ראש העין, ישראל – 17 בנובמבר 2015, פוינטר טלוקיישן בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: PNTR), ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים (MRM), פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2016.

ב-8 ביוני 2016, ביצעה פוינטר פיצול של חברת הבת, קבוצת שגריר שירותי דרך בע"מ (פעילות ה-RSA), כחלוקה של דיבידנד בעין לבעלי המניות. תוצאותיה הכספיות של שגריר עד לתאריך זה מוצגות בתוצאות הכספיות של פוינטר כפעילות שהופסקה.

ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2016 הסתכמו ב-15.9 מיליון דולר – גידול של 9.3% בהשוואה להכנסות של 14.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2015. במונחי מטבע מקומי גדלו ההכנסות ב-14%.

ההכנסות ממוצרים ברבעון השלישי של שנת 2016 הסתכמו ב-5.4 מיליון דולר (34% מההכנסות), גידול של 6.0% בהשוואה להכנסות של 5.1 מיליון דולר (35% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות משירותים מתמשכים ברבעון השלישי של שנת 2016 הסתכמו ב-10.5 מיליון דולר (66% מההכנסות), גידול של 11.0% בהשוואה להכנסות של 9.5 מיליון דולר (65% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד. במונחי מטבע מקומי, במדינות הפעילות של חברות הבנות, צמחו ההכנסות משירותים ב-18%.

הרווח הגולמי הסתכם ב-7.8 מיליון דולר (49.2% מההכנסות), בהשוואה ל-7.1 מיליון דולר (49% מההכנסות) ברבעון השלישי של שנת 2015.

הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-1.8 מיליון דולר (11% מההכנסות), בהשוואה ל-1.6 מיליון דולר (11% מההכנסות) ברבעון השלישי של שנת 2015.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP מפעילות נמשכת הסתכם ב-1.4 מיליון דולר (9% מההכנסות), בהשוואה ל-1.3 מיליון דולר (9.2% מההכנסות) ברבעון השלישי של שנת 2015.

ה-EBITDA מפעילות נמשכת הסתכם ב-2.0 מיליון דולר, בדומה לרבעון השלישי של 2015.

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר אמר בהתייחסו לתוצאות: "אנו מרוצים מהתוצאות ובמיוחד מהגידול בהכנסות ובפרט בשבהכנסות משרותי ה SAAS. השלמנו את רכישת Cielo Telecom, חברה לניהול ציי רכב בברזיל, אשר תוסיף לנו עוד 16,000 מנויים. בסיס המנויים שלנו, אשר מגיע ל-214,000 לאחר הרכישה, מהווה מימוש של האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו אשר אמורה להמשיך ולייצר לנו הכנסות מצטברות וריווחיות משירותים ברבעונים הבאים.

מר מחלב המשיך, "עם פתרונות ה- SAAS החדשים אשר השקנו לאחרונה, ועם היצע המוצרים המשופר שלנו, אנו נצבים לפני מגוון רחב יותר של הזדמנויות הן של חטיבות השרות והן של פתרונות הטכנולוגיה. בברזיל, אנו נתמקד בהטמעת הרכישה החדשה לפעילות העסקית הקיימת, תוך שימור הצמיחה והרווחיות הכוללת שלנו. אנו ממשיכים לחפש רכישות פוטנציאליות בשווקי היעד שלנו, אשר יאפשרו לנו להגדיל את בסיס הלקוחות שלנו ולהמשיך במינוף המודל העסקי שלנו."

אודות פוינטר טלוקיישן
פוינטר הינה ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לתעשיות הרכב והביטוח, המציעה מגוון שירותים וביניהם ניהול משאבים ניידים (MRM), ניהול ציי רכב, ואיתור מכוניות גנובות. רשימת הלקוחות של פוינטר צמחה בשנים האחרונות ומוצריה מותקנים ביותר מ-50 מדינות.Cellocator, חטיבת המוצרים של פוינטר, היא ספקית פתרונות איתור רכב אוטומטי (AVL) לאיתור מכוניות גנובות, ניהול ציי רכב, מוצרי בטיחות, אבטחת רכב, ושירותי ערך מוסף אחרים.ההנהלה הראשית ומרכז הפיתוח של החברה ממוקמים באזור התעשייה אפק בראש העין. 


הקרנות שמחזיקות את פיוניטר 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x