מגדלי הים התיכון >> השלימה גיוס אג"ח בהיקף של כ-197 מיליון שקל בדרך של הרחבת סדרה ב

תבצע פדיון מוקדם ומלא של אג"ח סדרה א

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/11/2016

רשת הדיור המוגן, מגדלי הים התיכון, השלימה בהצלחה את הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת סדרה ב'. במסגרת השלב המוסדי והציבורי, זכתה החברה לביקושי יתר של כ-282 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-197 מיליון שקל.

בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, המחיר שנקבע בהנפקה משקף תשואה שקלית של כ-3.42% - נמוך מהתשואה האפקטיבית המקסימלית שהוצעה.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב בריבית שקלית קבועה, עם מח"מ של כ-4.7 שנים, העומדות לפירעון בין השנים 2019-2023, ב-5 תשלומים שנתיים (לא שווים). איגרות החוב של החברה מדורגות על ידי חברת מידרוג בדירוג של A2 עם אופק יציב. היקף סדרה ב' טרום הגיוס הסתכם בכ-109 מיליון שקל ע.נ.  

את ההנפקה הובילו פועלים אי.בי.אי, ולצידם קונסורציום החתמים - איפקס הנפקות, ברק קפיטל חיתום, אקסלנס חיתום  וא.ס ברטמן.

בתוך כך, דיווחה החברה על פדיון מוקדם ומלא של אגרות החוב (סדרה א') בהיקף כולל של כ-172.5 מיליון שקל, המורכב מפדיון קרן אגרות החוב בסכום של כ-167 מיליון שקל ע.נ, בתוספת ריבית נומינלית ופיצוי בגין פדיון מוקדם בסך של כ-5.5 מיליון שקל. הפדיון המלא של אותן אגרות החוב ייערך ביום 4 בדצמבר 2016.

דורון ארנון, מנכ"ל רשת מגדלי הים התיכון מסר: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, דבר המבטא פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה ובחוסנה הפיננסי. תמורת ההנפקה תשמש את החברה בעיקר למחזור חובותיה בדרך של פרעון מוקדם ומלא של סדרה א', לצד ניתוב כספי ההנפקה לאיתור הזדמנויות השקעה בנכסים חדשים והשבחת הנכסים הקיימים ".

רשת "מגדלי הים התיכון" הינה החברה המובילה והוותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת מזה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן פעילים: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בסביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה אשר נפתח בחודש אוקטובר האחרון. בסך הכל בבעלות החברה למעלה מ- 1,600 יחידות דיור(מתוכן כ-125 יחידות דיור בשלבי הקמה בגני תקווה). הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך קידום פרויקטים נוספים בתחום. כיו"ר החברה מכהן מוטי קירשנבאום ומנכ"ל החברה הוא דורון ארנון.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x