בעקבות שיבושי טיסות "אל על" בסוף השבוע >> חברת מגדל מאריכה באופן אוטומטי למשך 48 שעות את ביטוח הנסיעות ללקוחות החברה שהתעכבו בחו"ל

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/11/2016

חברת הביטוח "מגדל" הודיעה הבוקר כי היא מאריכה באופן אוטומטי למשך 48 שעות את ביטוח הנסיעות ללקוחות החברה שהתעכבו בחו"ל, עקב שיבושים רבים שחלו בטיסות החוזרות לארץ. לדברי גורמים בחברה, "ביטול ההמראות  מישראל מביא גם לעיכוב החזרה לארץ. לכן, כדי למנוע מצב שהשוהים בחו"ל יישארו ללא כיסוי ביטוחי נדרש, החליטה הנהלת מגדל להאריך באופן אוטומטי את תקופת הביטוח למי שרכשו פוליסת נסיעות של החברה טרם יציאתם מהארץ. מגדל תמשיך ותעקוב אחר המתרחש ותעדכן בהיבט הביטוחי בהתאם להתפתחויות". 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x