אנרג`יקס: תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2016

הכנסות החברה ברבעון צמחו ב- 53% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו בכ- 24.5 מיליון ש"ח

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/11/2016

הכנסות החברה ברבעון צמחו ב- 53% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו בכ- 24.5 מיליון ש"ח
 
החברה נערכת לפרסום הצפוי של מכסות חדשות להקמת מתקנים בתחום הפוטו וולטאי באסדרה המבוססת על הליך של מכרז, כשברשותה פורטפוליו בהספק של עד MWp400, מרביתו מוכן להקמה ועם תב"ע מאושרת (באמצעות מיזם משותף, חלק החברה 70%)
 
פרויקט הרוח אר"ן שברמת הגולן -לאחר שבחודש יוני 2016 התקבל אישור מותנה ממשרד הביטחון לתא שטח עליו מוקמו 27 טורבינות בהספק של MW100, פיתוח הפרויקט לצורך קבלת האישורים הנדרשים להקמתו מתקדם בקצב מואץ. במקביל החברה פועלת להרחיב את אישור משרד הביטחון ביחס לטורבינות נוספות שיוקמו בפרויקט, בתא השטח אשר אושר על ידו
 
פולין: על רקע עדכוני חקיקה בפולין ובשל היבטים של היצע וביקוש, בחודשים האחרונים נמשכה הירידה במחיר התעודות הירוקות, המהוות חלק מהכנסותיה הצפויות של החברה מחוות הרוח בפולין. בהתאם לכך עדכנה החברה את תחזיותיה לשנת 2016 ו- 2017 לעומת התחזית שניתנה ברבעון השני:
 
החברה צופה כי הכנסותיה בשנת 2016 יסתכמו בכ- 110 מיליון ש"ח (לעומת תחזית רבעון שני שעמדה על סך של  כ- 120 מיליון ש"ח) וה- FFO יסתכם בכ- 73 מיליון ש"ח (לעומת תחזית רבעון שני שעמדה על סך של 78 מיליון ש"ח)

החברה צופה כי הכנסותיה בשנת 2017 יסתכמו בכ- 143 מיליון ש"ח (לעומת תחזית רבעון שני שעמדה על סך של כ- 150 מיליון ש"ח) וה- FFO יסתכם בכ- 89 מיליון ש"ח (זהה לתחזית רבעון שני)
 
ניתן לראות כי הפגיעה בתזרים הצפוי נמוכה מהפגיעה בצפי ההכנסות עקב התייעלות תפעולית צפויה וקיטון בעלויות המימון. גם בהינתן המחיר הנמוך של התעודות הירוקות, התזרים הצפוי לפרויקטים בפולין (cash on cash), על בסיס נתונים הידועים לחברה היום,  מוערך בשיעור של 6%-7%, שיעור זה צפוי לעלות ככל שתמשוך החברה סכומים נוספים מתוך הסכמי המימון בפולין



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x