גילת סאטקום מחברת לקוחות ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו על גבי רשת אמינה עתירת ביצועים של O3b Network

ספקית השירותים מציעה עכשיו חיבור לווייני שווה ערך לסיב אופטי ללקוחות שמתמודדים עם חיבור סיב אופטי קרקעי לא אחיד בעיר הבירה

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/11/2016

O3b Networks ו-גילת סאטקום הודיעו שגילת סאטקום התחילה להפעיל את הרשת הלוויינית הייחודית של O3b "סיב בשמים" (Fiber in the Sky), המציעה זמן השהיה וקצב העברה שמקבילים לסיב אופטי על גבי הרשת הגלובלית עם יכולת לוויינית של O3b. 

גילת סאטקום, חברה בקבוצה האירופית והזוכה של השירות הלווייני הטוב ביותר לשנת 2016 ב-Capacity Africa, מציעה פתרונות חיבור מבוססי לוויינים וסיבים אופטיים באפריקה, אסיה והמזרח התיכון. החברה מפעילה שלושה טלפורטים בינ"ל באירופה ובמזרח התיכון, ורכזות/ PoPs מרובים באפריקה, אירופה וארה"ב. גילת סאטקום מספקת עכשיו חיבור חיוני ברחבי הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, כולל לעיר הבירה קינשסה.

למרות שקונגו מחוברת באמצעות כבלי סיבים אופטיים קרקעיים, 80 מיליון התושבים במדינה חווים מדי פעם קשיים בחיבור באמצעות החיבור הקרקעי. O3b נבחרה על ידי גילת סאטקום כי היא הרשת הלוויינית היחידה שהביצועים שלה שווי ערך לסיבים אופטיים גם בזמן ההשהיה וגם בקצב ההעברה, והיא גם מספקת איכות מעולה של קול, וידאו ושירותי נתונים אחרים שהלקוחות של גילת סאטקום מסתמכים עליהם.

עבור לקוחות הסלולר והאינטרנט של גילת סאטקום, האמינות המשופרת של פתרון הסיב בשמיים של O3b תהווה שינוי עצום. החיבור של O3b מאפשר גישה מהירה לאינטרנט בפס רחב ותעבורת נתונים סלולרית LTE ו-3G, ומשמש כגיבוי והשלמה לתשתית הסיבים. הפתרון של O3b מספק אמינות מעולה באמצעות גיוון של הנתיבים וגם של האתרים, והתוצאה היא שירות עם זמינות גבוהה וביצועים גבוהים.

"אנחנו משקיעים הרבה בפעילות הסיבים והלוויינים שלנו ברחבי אפריקה. הלקוחות שלנו צריכים חיבור אמין כדי שעסקיהם יוכלו לפעול, כך שהחיבור עתיר הביצועים היתיר ש-O3b מספקת הא חיוני", אמר עופר דורון, סגן הנשיא להנדסה של גילת. "אפשרויות הניתוב המגוונות מעבר לרק סיבים מאפשרות את יציבות הרשת החיונית שלקוחותינו דורשים".

"אנחנו מאוד נלהבים לעבוד עם גילת, ולהביא לתושבי הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו את ביצועי האינטרנט דרך לוויין שהם בדרך כלל יצפו לקבל באמצעות סיב אופטי", אמרה קרול קמאיתה, סגנית נשיא לאפריקה ב-O3b Networks. "הרשת של O3b מספקת אפילו למקומות מרוחקים מוקפי יבשה את כל יכולות האינטרנט שהם צריכים, ומאפשרת חינוך מקוון, רפואה מרחוק ושירותי מימשל אלקטרוניים".
  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
דע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x