דו"חות קבוצת חילן לרבעון שלישי של 2016 - הרווח הנקי ברבעון צמח בכ- 57 אחוזים לכ-18 מיליון ש"ח

הרווח התפעולי ברבעון צמח ב-44.5% ל-25.8 מיליון ש"ח (מתחילת השנה צמח הרווח התפעולי ב-31.6% ל-84.7 מיליון ש"ח)

 

 
אבי באום מנכל קבוצת חילןאבי באום מנכל קבוצת חילן
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/11/2016

הרווח התפעולי ברבעון צמח ב-44.5% ל-25.8 מיליון ש"ח (מתחילת השנה צמח הרווח התפעולי ב-31.6% ל-84.7 מיליון ש"ח)

הרווח הנקי ברבעון צמח ב-57.6% ל-18.2 מיליון ש"ח (מתחילת השנה צמח הרווח הנקי ב-35.7% ל-60.1 מיליון ש"ח)

24.11.16 - חברת חילן, המתמחה בתחום פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) לניהול ההון האנושי בארגונים, הודיעה היום על דו"חות הרבעון השלישי של שנת 2016. 

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2016 הסתכמו ב-303.5 מיליון ש"ח, לעומת 273.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 11% אשר נבע מצמיחה במרבית מגזרי הפעילות ובמיוחד מגזר שיווק מוצרי תוכנה ומגזר השכר, הודות לשירותי התפעול הפנסיוני. בנוסף, ברבעון זה היתה השפעה חיובית שמקורה בעונתיות הנובעת מעיתוי מועדי החגים ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם ב-25.8 מיליון ש"ח (המהווה כ-8.5% מההכנסות), לעומת 17.9 מיליון ש"ח (המהווה כ-6.5% מההכנסות), ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-44.5%.

הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות (EBITDA) ברבעון השלישי הסתכם ב- 30.8 מיליון ש"ח (המהווה כ-10.1% מסך ההכנסות), לעומת 23.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (המהווה כ-8.5% מסך ההכנסות), גידול של כ- 31.8%. 


הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-18.2 מיליון ש"ח (המהווה 6.0% מההכנסות), לעומת 11.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל (המהווה 4.2% מההכנסות), גידול של 57.6%. הגידול ברווח הנקי ובשיעורו נבע הן מגידול ברווח התפעולי והן מקיטון בהוצאות המימון.

ההון העצמי ליום 30 בספטמבר 2016 הסתכם לכ- 223 מיליון ש"ח (מתוכו מיוחס לבעלי המניות בחברה כ-217 מיליון ש"ח)  לעומת כ- 203 מיליון ש"ח (מתוכו מיוחס לבעלי המניות בחברה כ-199 מיליון ש"ח) ליום 31 בדצמבר 2015. עיקר הגידול בהון נובע מהרווח שנצבר במהלך התקופה, בקיזוז הדיבידנדים שחולקו במהלך התקופה.

החוב הפיננסי נטו ליום המאזן עמד על כ- 98.9 מיליון ש"ח לעומת כ- 58.9 מיליון ש"ח בתום שנת 2015. במהלך הרבעון נעשה שימוש במזומנים לצורך מימון עסקת דנאל. 


אבי באום, מנכ"ל קבוצת חילן, אמר: 

"אנו שבעי רצון מתוצאות הרבעון השלישי בו נמשכות מגמות הצמיחה תוך גידול ברווח הגולמי והתפעולי שאפיינו את קבוצת חילן בשנה החולפת. 

מגזר השכר ממשיך להציג צמיחה הן הודות לגידול פעילויות הליבה של התחום והן הודות להמשך התפתחות תחום התפעול הפנסיוני. מינואר השנה, עסקים ולקוחות רבים נדרשים לפתרון תפעולי והמוצר של חילן מוכיח את עצמו כפתרון איכותי בעל יתרונות מובהקים במיוחד ללקוחות חילן. תחום התפעול הפנסיוני ימשיך להוות מנוע צמיחה למגזר השכר גם בעתיד.

אנחנו מסכמים בסיפוק רב שנתיים ממועד השלמת רכישת נס, וניתן לראות שהצלחנו להשיג את היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו בעת הרכישה ואף למעלה מכך.
 
נס ממשיכה להציג צמיחה עקבית תוך שיפור מרשים בשיעורי הרווחיות. כיום לנס יש את הכלים, הפתרונות והיכולות לתת מענה מיטבי ומוצלח לכל מכרז ופרויקט משמעותי בשוק הישראלי. לאחרונה זכתה נס במכרז למיקור-החוץ של עיריית ירושלים, מדובר באחד מהמכרזים הגדולים והמשמעותיים ביותר שיצאו בשנה האחרונה בתחום IT. המכרז הינו להענקת שירותים למשך 7 שנים עם אופציה להארכה ב-7 שנים נוספות כך שאנו מעריכים שפירות הזכייה יתרמו לתוצאות נס בשנים הבאות.

לאחרונה השלימה נס עסקה לרכישת 60% מפעילות חברת דנאל פתרונות תוכנה מתקדמים תמורת 54 מיליון ש"ח. רכישה זו משתלבת עם המטרות שהצבנו לעצמנו לפתח את תחום הפינטק בקבוצה. תוצאות העסקה טרם משתקפים בדוחות אלו והם יחלו לבוא לידי ביטוי החל מהרבעון הרביעי של השנה.

זיכיון CA ממשיך לתרום להכנסות ולרווח של מגזר שיווק מוצרי תוכנה ואנו מעריכים כי מגמה זו צפויה להימשך גם ברבעונים הבאים.
 
אני מוצא לנכון להזכיר כי הרבעון הנוכחי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד נהנה מהשפעה חיובית לאור עיתוי ימי החגים, שחלו השנה ברבעון הרביעי בניגוד לשנה קודמת שבה חלו החגים ברבעון השלישי. בהסתכלות חצי שנתית השפעה זו מנוטרלת לחלוטין. 

אני שמח כי מאמצנו מהשנים האחרות  במגזרים השונים ממשיכים לשאת פרי רבעון אחר רבעון ובכוונתנו להמשיך באיתור וטיפוח מנועי צמיחה חדשים בקבוצה".



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x