קבוצת חנן מור מציגה את נתוני המכירות מתחילת 2016 >> מניית הקבוצה עלתה בשיעור של 247% בשלוש השנים האחרונות

הקרן שמחזיקה בחנן מור 

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/11/2016

בין מנועי הצמיחה של הקבוצה נמצאת העיר חריש בה היא החברה המובילה בבנייה למגורים ובנדל"ן המסחרי כאשר היא בונה כ-720 יח"ד וכ-35 אלף מטר שטחי מסחר *

מניית הקבוצה עלתה בשיעור של 247% בשלוש השנים האחרונות 

"הציבור הישראלי השלים עם היווצרות הבועה התל אביבית ומחפש השקעות איכותיות במחירים הגיוניים – הצלחת העיר חריש היא הדוגמא המושלמת להשלמה של הציבור עם תחושה זו". כך אמר הבוקר חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור, עם פרסום דו"ח סיכום מכירות הקבוצה מתחילת 2016 ועד ל-24.11.2016 אשר מעיד על שנת שיא של אחת מקבוצות הנדל"ן הצומחות והמתפתחות ביותר בישראל.

בתחום המגורים - מתחילת השנה מכרה קבוצת חנן מור 215 יח"ד ב-11 פרויקטים שונים ברחבי הארץ בסכום כולל של 275 מיליון ₪ (לא כולל מע"מ). בנוסף, לקבוצה קיימות התקשרויות על 22 יח"ד ו-414 שטחי מסחר אשר צפויות לתרום לקבוצה כ- 36.7 מיליון ₪ (לא כולל מע"מ).

השנה האחרונה עמדה בסימן כניסת הקבוצה לתחום הנדל"ן המסחרי וכבר בזמן קצר  מציגה הקבוצה הישגים יפים. מעת כניסתה לתחום הנדל"ן המסחרי, מכרה הקבוצה 2,100 מ"ר שטחי מסחר, מתחת לבנייני המגורים אותם היא מקימה, בסך כולל של למעלה מ- 19 מיליון ₪. כמו כן, לקבוצה התקשרויות נוספות, אשר צפויות להכניס לקופת הקבוצה כ- 6.5 מיליון ₪ נוספים. פעילות המסחר המרכזית של החברה הינה בעיר חריש, בה החברה בונה כ-35 אלף מטר שטחי מסחר במרכזי קניות לאורך השדרה המרכזית של העיר ולמעשה מקימה בימים אלה את תשתית המסחר והפנאי של העיר. תשתית זו מתמקדת בשלושה מרכזים מסחריים בשדרת החנויות הראשית של העיר, אשר כולם נבנים על ידי הקבוצה וימתגו תחת המותג MORE. במהלך החודשים האחרונים חתמה החברה הסכמי שכירות ארוכי טווח עם גופים מרכזיים כמו קופות החולים השונות ורשתות מובילות, אשר יאכלסו את המרכזים המסחריים של הקבוצה בחריש. תכנית הקבוצה בתחום המסחרי בישראל היא לייצר זרוע נדל"ן מסחרי שתניב לקבוצה הכנסה שנתית מדמי שכירות בהיקף של כ-30 מיליון שקלים לשנה.

מניית הקבוצה הציגה יצירת ערך משמעותית לבעלי המניות עם עליה של 247% ב-3 השנים האחרונות וזאת לעומת עלייה של 31% "בלבד" במדד הנדל"ן והבינוי.

חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור הוסיף על נתוני הדו"ח: "הקבוצה מציגה היקף מכירות גבוה מתחילת שנת 2016 עוד בטרם הסתיימה השנה. נתונים מרשימים אלו מעמידים אותנו בנקודת זינוק מצויינת לקראת שנת 2017 הצפויה להיות השנה המשמעותית ביותר מעת הקמת הקבוצה. הכניסה לתחום המרכזים המסחריים ובניית המרכזים החדשים בעיר חריש צפויים לייצר לקבוצה פעילות בעלת תזרים מזומנים יציב וקבוע, לצד המשך צמיחה והתפתחות של הקבוצה ומיצובה כאחד השחקנים המרכזיים בשוק הבנייה בישראל בשנים הקרובות".  

הקרן שמחזיקה בחנן מור 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x