אריק כהן מונה לשותף ומנהל חטיבת המס בבייקר טילי ישראל

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/11/2016

אריק כהן (40), לשעבר מנהל בכיר במחלקות המיסים של 'סומך-חייקין' ו-EY ישראל, מונה כשותף הממונה על תחום המיסים בבייקר טילי ישראל.
 
כהן, בעל ניסיון של 16 שנים בתחום המיסים – תחילה ברשות המיסים ולאחר מכן במחלקות המיסים של 'סומך חייקין' ו- EY ישראל – הנו בעל מומחיות בייעוץ לתאגידים ישראליים ובינלאומיים בכל הקשור לתכנון מבנה הפעילות שלהם בארץ ובחו"ל וכן  בייעוץ לחברות פרטיות, ציבוריות ויחידים על מנת להתאים את המבנה מיסויי באופן המיטבי לפעילות עסקיהן. כהן צפוי לעבוד בשיתוף עם היחידה הבינלאומית של רשת בייקר טילי אינטרנשיונל המרכזת את הטיפול בנושאי מיסוי בינ"ל ומסנכרנת את הפעילות והתוצרים של משרדי הרשת בעולם. 
 
בייקר טילי ישראל, בראשות ד"ר איל הורוביץ, נמנית על עשר הפירמות המובילות בישראל למתן שירותי חשבונאות וביקורת, מסים וייעוץ והינה חברה בפירמה הבינלאומית Baker Tilly International, המדורגת בין שמונה רשתות ראיית החשבון הגדולות בעולם, ומאגדת כ-156 פירמות ב- 141 מדינות ומעסיקה מעל 28,000 איש ברחבי הגלובוס והנה זוכת פרס "רשת השנה העולמית לשנת 2016" שהוענק לה ע"יThe International Accounting Bulletin.
 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x