לארה - מתחם אירועים חדש נפתח בצומת כנות בהשקעה של 35 מיליון ₪

המתחם משתרע על שטח של 4 דונמים, מעוצב בסגנון אורבני מודרני ומציע טכנולוגיות תאורה והגברה מהמובילות בתחום

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/11/2016

מתחם האירועים "לארה" משתרע על כ4 דונם מתוכם 1,500 מ"ר האולם ו-2,300 מ"ר שטחו החיצוני של המתחם. עלות ההשקעה בהקמתו 35 מיליון ₪. 

שטח המתחם, על אף היותו גדול ובניגוד למתחמי אירועים אחרים, מוקדש מדי יום לאירוע אחד בלבד מהמחשבה על שימת לב לפרטים ותשומת לב לבעלי האירוע, כמו גם קיום סרוויס הגשה אחד וטיפול אישי בכל אירוע. 

המתחם עוצב על ידי האדריכל איציק לוי בסגנון אורבני מודרני, מינימליסטי ונקי, שימוש בחומרי גלם טבעיים ביניהם אבן וברזל, בריכה גדולה דומיננטית בחזית המתחם. הפנים והחוץ משתלבים כשהאולם מעוצב עם חלונות בלגיים. גובה תקרת האולם 12 מטרים; פרגולה מרשימה וענקית מפלדה מעוצבת בחזית ויוצרת מתחם קבלת פנים.  התאורה במתחם מיובאת מגרמניה (של חברת ROBE""); ישנו מסך לדים ברזולוציה פיץ' 4 היחיד מסוגו שהותקן בארץ בגודל 50 מטרים (10X5); העמודים ההיקפיים של המבנה בנויים מזכוכיות במראה חלודה בתוכם גופי תאורה אשר מאירים בשעות הערב. רצפת המתחם במראה בטון. 

מערכות ההגברה ב"לארה" המתקדמות בעולם, גם הן גרמניות (של חברת "TW").

הגן בחוץ מעוצב בצורה מינימליסטית בהשראה של גנים יפניים, אך עם צמחייה ירוקה שמתאימה לאקלים הישראלי, עם עצי אלון, ליצ'י, זיתים.  קבלת הפנים מעוצבת עם ירידה לאמפי. 

בר משקאות מחופה זכוכית מודפסת בגווני טורקיז מים ורשת מתכת שחורה, משקיף אל הבריכה. 

הרעיון העיצובי בעיצוב המתחם, הוא עיצוב ניטרלי, שיאפשר בחירה חופשית בעיצוב האירוע באופן CUSTOM MADE על פי בחירת הלקוח. כך גם הבריכה תיסגר או תיפתח לפי רצון הלקוח. הבריכה מופרדת מהמתחם במחיצה דקורטיבית פתוחה ומורכבת מפסיפס לבן ותאורה משתנה בצבעים. 

משרדי המתחם מעוצבים בשתי קומות. בכניסה לובי בו ממוקמת ויטרינת זכוכית ופליז גדולה. מהלובי עולות מדרגות עץ מרחפות וקיר כבלים (ללא מעקה), המובילות לקומת גלריה שם ממוקמים המשרדים וסוויטה לזוגות המתחתנים. סגנון העיצוב אורבני, קווים נקיים, הזכוכיות עשויות פרופילים בלגיים. בקומת הגלריה דלפק קבלה מעץ. קיר הקומה מזכוכית ומשקיף לאולם ולגן האירועים. חדר טעימות התפריט בנוי משולחן אבירים ארוך וכסאות העשויים מבדי טקסטיל שונים ביניהם בדי סקובה (כחליפת צוללנים), מזנון מבטון מוחלק משולב באלמנטים מתכתיים מפליז. 

שף "לארה" הוא זאב תמרוב (לשעבר "אגדתא"), אשר מציע תפריט מגוון בהגשה במטבח פתוח (Open Kitchen): עמדת טאבון, עמדת גריל לצלייה מול האורחים, עמדת פסטה, בין המנות המוצעות בתפריט: פיש אנד צ'יפס, מאפים טריים הנאפים במקום: פוקאצ'ות, לחמא עג'ון, פיצות פריכות, לחמניות "באן", שווארמה על פחמים, סושי, טאפאס שוק ברצלונה, קרפצ'יו, רוסטביף, סביצ'ה סלמון, טרטר טונה אדומה מנגו (בעונה) ונענע,  שוק לוינסקי: דגים כבושים, מחמצי שוק, מרקש מרקט: תבשילים מרוקאיים על פתיליות, חטיפים מסתובבים (לאירועי שישי ואירועים עסקיים), שרינג סלטים וקינוחים ביניהם נמסיס שוקולד בלגי, פאי לימון ומרנג שרוף לצד פירות יער אדומים, מילפיי קדאיף קרם וניל ועוד.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x