מנורה מבטחים ביטוח במחווה הומניטרי למבוטחי החברה החברה תעניק 3,000 ₪ למבוטחיה אשר נאלצו לפנות את ביתם עקב אירועי השריפה

המענק כאמור, יינתן כמחווה הומניטרית לשם עזרה כלכלית ראשונה לציבור המבוטחים של החברה, והמבוטחים לא יידרשו להחזירו לחברה, גם בהינתן כי האירוע הנו אירוע טרור.

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/11/2016


מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח "אירוע השריפה הנו אירוע קשה לאזרחים אשר נפגעו ממנו ולבני משפחותיהם, הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט הנפשי ולכן אנו מרגישים חובה להעניק את המענק למבוטחי החברה אשר ביתם אינו ראוי למגורים" 

מנורה מבטחים ביטוח מדווחת כי תעניק מענק של 3,000 ₪ למבוטחי החברה אשר נאלצו לפנות את ביתם ולא יוכלו לשוב אליו עקב אירוע השריפות בימים האחרונים.

המענק כאמור, יינתן כמחווה הומניטרית לשם עזרה כלכלית ראשונה לציבור המבוטחים של החברה, והמבוטחים לא יידרשו להחזירו לחברה, גם בהינתן כי האירוע הנו אירוע טרור.

מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח "אירוע השריפה הנו אירוע קשה ביותר לאזרחים אשר נפגעו ממנו ולבני משפחותיהם, הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט הנפשי ולכן אנו מרגישים חובה להעניק את המענק למבוטחי החברה אשר ביתם אינו ראוי למגורים".

השבוע, ייצאו שמאי החברה, לשטח בכדי לבדוק למי מהמבוטחים מגיע המענק והוא ישולם במיידי לאחר אישורם.

החברה עדכנה את סוכני הביטוח של החברה לשם פנייה למבוטחיהם.

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בניהול עסקי ביטוח, פנסיה ופיננסים. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ- 148 מיליארד ש"ח. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות, קופות גמל, ניהול  תיקי השקעות, ניהול קרנות נאמנות ומוצרים פיננסים מתקדמים. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ- 81 מיליארד ש"ח. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x