אלמוגים החזקות מדווחת על תוצאותיה >> מתחילת השנה מכרה החברה כ- 120 יח"ד בתמורה לכ- 116 מיליון שקל (לא כולל מע"מ)

החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2016 עם הון עצמי המיוחס לבעלי המניות של כ- 47.8 מיליון שקל, יתרת מזומנים שווי מזומנים ופיקדון בנאמנות של כ-32.5 מיליון שקל.

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/11/2016

החברה סיימה את תשעת החודשים של 2016 עם הכנסות של כ- 92 מיליון שקל, רווח גולמי של כ-16.2 מיליון שקל ורווח נקי של כ-4 מיליון שקל 

הון עצמי המיוחס לבעלי המניות של כ- 47.8 מיליון שקל; יתרת מזומנים שווי מזומנים ופיקדון בנאמנות של כ-32.5 מיליון שקל

חברת הנדל"ן אלמוגים החזקות בבעלותם של מריו זוזל ועמי בר משיח ובניהולו של איתי מרצקי, דיווחה  על תוצאותיה העסקיות לתשעת החודשים ולרבעון השלישי של שנת 2016. 

החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2016 עם הון עצמי המיוחס לבעלי המניות של כ- 47.8 מיליון שקל, יתרת מזומנים שווי מזומנים ופיקדון בנאמנות של כ-32.5 מיליון שקל.
  
ההכנסות בתשעת החודשים הסתכמו בכ- 92 מיליון שקל, רווח גולמי של כ-16.2 מיליון שקל ורווח נקי של כ-4 מיליון שקל. את הרבעון השלישי של השנה סיימה החברה עם הכנסות של כ-31.7 מיליון שקל, רווח גולמי של כ- 4.9 מיליון שקל ורווח נקי של כ- 760 אלף שקל. 

פרויקטים בביצוע

קרית מוצקין - פרויקט HI - 94 יח"ד (50%)

נכון למועד פרסום הדו"ח נמכרו 85 יח"ד.

במהלך חודש יוני השנה התקבל היתר אכלוס (טופס 4). 

החברה רואה בפרויקט "פעילות משותפת". לתאריך הדו"ח נרשם חלקה של אלמוג בניה בפרויקט בספרי החברה בסעיף "מלאי בניינים בהקמה" בסכום של כ-11.4 מיליון שקל. 

בהתאם לאימוץ תקן 15-IFRS ("התקן"),  הוכרו בספרים בגין חלקה של החברה בפרויקט הכנסות מצטברות של כ- 58.5 מיליון שקל, כולל סכומים אשר הוכרו כחלק מעדכון יתרות פתיחה לשנת 2016 בהתאם להנחיות התקן. 

יתרת "הכנסות לקבל מרוכשי דירות" (חלק החברה) הסתכמה בכ- 1.1 מיליון שקל.

נשר - עמק הכרמל שלב א' 

נכון למועד הדו"ח התקשרה החברה בהסכמים למכירת 126 יח"ד.

מתבצעות בפרויקט עבודות שלד. 

במהלך שנת 2015 התקבל היתר בניה עבור 186 יח"ד מתוך 200 יחידות הדיור המתוכננות, יתרת 14 יחידות הדיור הינן בהליכי רישוי. 

לתאריך הדו"ח נרשם הפרויקט בספרי החברה בסעיף "מלאי בניינים בהקמה" בכ- 33 מיליון שקל ובסעיף "מקדמות מלקוחות" בכ-37.8 מיליון שקל. 

בהתאם לאימוץ התקן הוכרו בספרים הכנסות מצטברות של כ-41.5 מיליון שקל, כולל סכומים אשר הוכרו כחלק מעדכון יתרות פתיחה לשנת 2016 בהתאם להנחיות התקן. 

כמו כן, יתרת "הכנסות לקבל מרוכשי דירות" הסתכמה לתאריך הדו"ח בכ- 2.6 מיליון שקל.

EDEN - רובע יזרעאל - עפולה – 155 יח"ד 

מגרש 141  - 98 יח"ד
בתקופת הדו"ח התקבל טופס 4 לבניין הראשון ונמסרו 21 יח"ד. 
בבניין השני והשלישי במגרש מתבצעות עבודות שלד וגמר.

מגרש 110 - 57 יח"ד 

נכון לתאריך הדו"ח התקבלו היתרי בניה עבור 3 הבניינים שבמגרש, ומתבצעות בהם עבודות גמר. 

נכון למועד פרסום הדו"ח נמכרו בשני המגרשים 91 יח"ד.

לתאריך הדו"ח נרשם הפרויקט בספרי החברה בסעיף "מלאי בניינים בהקמה" בכ-40.1 מיליון שקל ובסעיף "מקדמות מלקוחות" בכ- 3.3 מיליון שקל. 

בהתאם לאימוץ התקן הוכרו הכנסות מצטברות של כ- 62 מיליון שקל, כולל סכומים אשר הוכרו כחלק מעדכון יתרות פתיחה לשנת 2016 בהתאם להנחיות התקן.

יתרת  "הכנסות לקבל מרוכשי דירות" הסתכמה בכ- 9.7 מיליון שקל.

קרית מוצקין - פרויקט HI-2 "הבית הלבן" - 98 יח"ד. 

נכון למועד פרסום הדו"ח נמכרו 19 יח"ד.

במהלך שנת 2015 השלימה החברה את התשלומים בגין קרקע ובגין הוצאות הפיתוח בפרויקט בסך של כ-18.8 מיליון שקל.

במהלך ספטמבר 2016 התקבל היתר בניה. הפרויקט נמצא בשלב ביצוע מרתפים.
  
הפרויקט נרשם בסעיף "מלאי בניינים בהקמה" בכ- 29.8 מיליון שקל ובסעיף "מקדמות מלקוחות" בכ- 6.7 מיליון שקל.

נשר - עמק הכרמל שלב ב'  - 159 יח"ד 

נכון למועד פרסום הדו"ח נמכרו 73 יח"ד.

במהלך יולי 2016 התקבל היתר בניה להקמת 159 יחידות דיור והחברה החלה בעבודות הביצוע.

לתאריך הדו"ח נרשם הפרויקט בספרי החברה בסעיף "מלאי בניינים בהקמה" בכ- 21.3 מיליון שקל ובסעיף "מקדמות מלקוחות" בכ- 10.3 מיליון שקל. 


פרויקטים בייזום 

נשר - עמק הכרמל שלב ג' – 122 יח"ד   

החברה פועלת מול הרשויות הרלוונטיות לצורך הגדלת מספר יחידות הדיור. 

לתאריך הדו"ח נרשם הפרויקט בספרי החברה בסעיף "מלאי בניינים בהקמה" בכ- 17.8 מיליון שקל.

נשר - עמק הכרמל שלב ד'  

החברה פועלת לקבלת אישור לתוספת של כ- 50 יח"ד על שטח הקרקע בשלב א' האמור (הקמת תוספת זו צפויה להיות שלב ד' לפרויקט עמק הכרמל).

בלגרד

מיזם משותף לייזום, לבנייה, לפיתוח, לשיווק ולמכירת בין 200-250 יחידות דיור במתחם מגורים ומשרדים הנמצא על שטח כולל של כ- 5,680 מ"ר בבלגרד שבסרביה. חלקה של החברה בפרויקט הינו 28%. נכון לתאריך הדו"ח הושלמה רכישת הקרקע והפרויקט נמצא בשלבי תכנון.

לתאריך הדו"ח נרשם הפרויקט בספרי החברה בסעיף "השקעה בחברה המטופלת לפי שיטת השווי המאזני" בסכום של כ- 9.7 מיליון שקל.

אלמוגים החזקות, שבשליטת מריו זוזל ועמי בר משיח ובניהולו של איתי מרצקי פועלת בישראל החל משנת 1986 ועוסקת בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים, החברה יזמה והקימה ברחבי הארץ כ- 2,800 יחידות דיור. בנוסף, החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, השכרה ותפעול של מתחמי מגורים לצעירים (אלמוג אילת). במסגרת תחום זה, החברה עוסקת ביזום, הקמה, מכירה, השכרה, ניהול, תפעול ומכירת שירותים נלווים (תחזוקה, דמי ניהול, מכירת חשמל וכו') למתחמים אלו. 

החברה אימצה באימוץ מוקדם את IFRS 15 הכרה בהכנסה מחוזים עם לקוחות החל מיום 1 בינואר, 2016. השינוי העיקרי הינו בעקבות המעבר להכרה בהכנסה לאורך זמן בתחום הנדל"ן היזמי, לעומת ההכרה בהכנסה בעת מסירת הנכס בהתאם להוראות התקינה הקודמת.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x