אינטק פארמה חתמה על הסכם עם קרן מייקל גיי פוקס בנוגע לגיוס חולי פרקינסון לניסוי הפאזה השלישית

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/12/2016

ירושלים, ישראל – 28 בנובמבר 2016 – חברת אינטק פארמה (NASDAQ: NTEC TASE: INTP), חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב הניסויים הקליניים, העוסקת בהשבחת תרופות על בסיס טכנולוגיית גלולת האקורדיון, מודיעה על חתימת הסכם עם קרן מייקל ג'יי פוקס למחקר מחלת הפרקינסון (Michael J. Fox Foundation, MJFF) לתמיכה ולסיוע בגיוס חולים לניסוי הפאזה השלישית במוצר המוביל שלה, גלולת האקורדיון לבודופה (AP-CDLD) לטיפול בתסמיני מחלת הפרקינסון בחולי פרקינסון בשלבים מתקדמים, שגיוס החולים אליו החל באפריל 2016.  

קרן מייקל ג'יי פוקס הינה המממן הגדול ביותר, ללא מטרות רווח, של מחקר מחלת הפרקינסון. מטרת הקרן היא להאיץ את פיתוחם של טיפולים ותרופות חדשים למחלה. בעבר העניקה הקרן לאינטק פארמה מענק בגובה של 705 אלף דולר למימון ניסוי פרה-קליני עם גלולת האקורדיון לבודופה. 

"אנו שמחים וגאים לשתף פעולה עם קרן מייקל ג'יי פוקס בפעילויות גיוס החולים לניסוי הפאזה השלישית שלנו," אמר זאב וייס, מנכ"ל אינטק פארמה. "קרן זו היא אחד מגופי המחקר המוערכים ביותר, המקדיש את כל מרצו לפיתוח ושיפור של הטיפולים הרפואיים עבור חולי פרקינסון. הניסיון רב השנים של הקרן בתחום מחלת הפרקינסון, יחד עם הקשר ההדוק של הקרן עם קהילת החולים, הינם בעלי ערך רב ביותר ויסייעו בביצוע ניסוי הפאזה השלישית שלנו לטובת כלל אוכלוסיית החולים".   

"חלופות נוספות לטיפול בהפרעות המוטוריות של חולי הפרקינסון תהיינה בעלות השפעה משמעותית על מיליוני בני אדם החיים עם מחלה זו", אמרה ד"ר קאתרין קופיל (Dr. Catherine Kopil), מנהלת שיתופי הפעולה המחקריים ב-MJFF, "מינוף היכולות והכלים של הקרן שלנו לתמיכה בגיוס החולים לניסוי של אינטק פארמה עם גלולת האקורדיון לבודופה יאיץ את בחינתה של תרופה פוטנציאלית זו".      

אודות אינטק פארמה

אינטק פארמה בע"מ הנה חברת ביופארמה המתמחה בפיתוח תרופות המבוססות על הפלטפורמה הטכנולוגית מוגנת הפטנט של גלולת האקורדיון. גלולת האקורדיון של החברה הנה תרופה במתן אורלי המיועדת לשפר את היעילות והבטיחות של תרופות קיימות ותרופות בפיתוח ע"י ניצול יעיל של שהייתה בקיבה בעזרת מנגנון שחרור רציף ומבוקר. צנרת המוצרים של החברה כוללת 3 מוצרים בשלבים קליניים: גלולת האקורדיון-לבודופה Carbidopa/Levodopa, או AP-CDLD, לטיפול בתסמיני מחלת הפרקינסון בחולי פרקינסון מתקדמים; גלולת האקורדיון-זלפלון, או AP-ZP, לטיפול בהפרעות שינה וכן גלולת אקורדיון אשר מפותחת למניעה וטיפול בכיבים במעי הדק, הנגרמים משימוש בתרופות אנטי דלקתיות לא סטרואידיות, כולל אולקוס. בנוסף, החברה תחל ניסוי קליני פאזה 1 בגלולת האקורדיון לטיפולים מבוססי קנאביס (AP-CBD/THC) ברבעון הראשון של 2017. 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x