קבוצת ברן חתמה על מזכר הבנות להקמת מפעל תעשייתי ברוסיה בכ-180 מיליון דולר

הקרנות שמחזיקות את ברן 

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/12/2016

הקרנות שמחזיקות את ברן 
כלל הפרויקט נאמד בהיקף של כ-360 מיליון דולר' הפרויקט מתוכנן להתחיל בסוף דצמבר 2016 וצפוי להימשך כשנתיים וחצי

ברן רכשה השנה את מלוא המניות בחברה הבת ברוסיה כחלק מהמאמץ להרחיב את הפעילות בשוק יעד חשוב זה

קבוצת ברן, חברת ההנדסה הגדולה בישראל המתמחה במתן פתרונות מלאים, רב תחומיים ואינטגרטיביים בתחומי ההנדסה, התשתיות והטכנולוגיה, מדווחת על חתימת מזכר הבנות עם חברה תעשייתית לפרויקט בהיקף של 180 מיליון דולר ברוסיה. כזכור, ברן דיווחה כבר לפני כשנה כי היא שוב מתמקדת, כבעבר, בין השאר, בהשגת נתח עבודות בשוק הרוסי, ופרוייקט משמעותי זה הינו הראשון מאז ,עליו מדווחת החברה.  

במסגרת ההסכם, תקים החברה הבת בשליטה מלאה של ברן ברוסיה, חברתICM , מפעל תעשייתי במרכז רוסיה, בפרויקט המתוכנן כולו להיקף של למעלה מ-360 מיליון דולר. הפרויקט מתוכנן להתחלת ביצוע לסוף דצמבר 2016, והחברות נערכות לחתימה על ההסכם המפורט. תקופת ביצוע הפרויקט, תעמוד על כשנתיים וחצי.

החברה התעשייתית הרוסית השלימה את הליכי הרישוי, התקשרות עם ספק הטכנולוגיה והציוד העיקרי, וכן הכנות לניהול ביצוע הפרויקט עם ICM כיועצת של הבנק המממן. במזכר ההבנות נקבעו, בין היתר, חלוקת אחריות הביצוע בין החברה התעשייתית ל-ICM  וספק הטכנולוגיה והציוד העיקרי וכן תנאי התשלום ל- ICM.

ברן פועלת להרחבת הפעילות ברוסיה. במסגרת זו, השלימה השנה החברה מהלך לרכישת כלל מניות החברה הבת ברוסיה, לה מוניטין וניסיון בפרויקטים בהיקפים משמעותיים ברוסיה, בדגש על תחומי ההנדסה הכבדה והתהליכית.        

אודות קבוצת ברן:

קבוצת ברן הינה ספקית בינלאומית של פתרונות הנדסה, תשתיות וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. החברה מתמחה בתחומי התכנון ההנדסי, ניהול והקמה של פרויקטים מורכבים בתחום התשתיות והתעשייה. קבוצת ברן הינה בעלת שליטה ביותר מ-50 חברות בנות וקשורות הפועלות בכ-12 מדינות ב-4 יבשות. קבוצת ברן היתה אחראית עד היום על ביצוע של אלפי פרויקטים בארץ ובעולם עבור מאות לקוחות במגוון רחב של תעשיות. לחברה   צבר הזמנות  עם אופק פעילות לשנים הקרובות ושמה לה כיעד להמשיך בצמיחת הכנסותיה מפעילותה הבינלאומית   ובשמירה על מובילותה בשוק הישראלי. לחברה כ-950 עובדים, כולל עובדי החברות בחו"ל.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x