א.מ.ת מיחשוב מפרסמת את תוצאותיה לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2016 >> ההכנסות הסתכמו בכ-684.3 מיליון ש"ח

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/12/2016

  • החברה מדווחת על המשך הגידול האורגני:

ההכנסות הסתכמו בכ-684.3 מיליון ש"ח  הרווח הגולמי הסתכם בכ-117.6 מיליון ש"ח ה- EBITDA הסתכם בכ-46.1 מיליון ש"ח 
  • הוכרז על חלוקת דיבידנד של כ-6 מיליון ש"ח
יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב ציין כי:  "החברה ממשיכה להציג מגמת גידול, הן בהכנסות הרבעון השלישי והן במצטבר מתחילת השנה. פעילות החברה גדלה באופן אורגני, במקביל לתרומת הפעילויות והחברות החדשות שהתווספו לקבוצה, כשאנו נהנים מאיזון בין תחומי הפעילות. ברבעון זה הצמיחה המשמעותית הוצגה במגזר התשתיות כתוצאה ממספר פרויקטים בהיקפים גדולים שהושלמו בתקופה". ויינברג הוסיף כי: "במקביל לגידול בפעילות הקיימת אנו ממשיכים בהשקעה בתחום ה-OEM אשר את פירותיה נצפה לראות בשנים הבאות".

חברת אמת מיחשוב, ספקית מובילה של פתרונות תשתיות מיחשוב בתחומי תוכנה, חומרה והטמעה של מערכות מחשוב מורכבות, מדווחת על המשך צמיחה בתוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2016. 

הכנסותיה של א.מ.ת מיחשוב לרבעון השלישי הסתכמו בכ- 227.9 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ- 192.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 18.2%.

הגידול בהכנסות ברבעון נובע מעליה במחזור מגזר פתרונות תשתיות המיחשוב. 

הכנסות החברה בתשעת החודשים הסתכמו בכ-684.3 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ- 603.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 13.4%, שמקורו בשני מגזרי הפעילות של החברה.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ- 38.3 מיליון ש"ח, ומהווה כ-16.8% מסך ההכנסות, בדומה לרווח גולמי של כ-35.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה, אשר היווה כ-18.5% מסך הכנסות החברה. 

הרווח הגולמי בתשעת החודשים הסתכם בכ- 117.6 מיליון ש"ח, ומהווה כ-17.2% מסך ההכנסות, גידול של כ-8.1% בהשוואה לרווח גולמי של כ-108.8 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה, אשר היווה כ-18% מסך הכנסות החברה. 

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-14.4 מיליון ש"ח, וכלל הכנסות אחרות בסך 2.1 מליון ש"ח כתוצאה ממימוש חלקי של האחזקה במניות מובילאיי. גם בניטרול סעיף הכנסות אחרות גדל הרווח התפעולי ב-7.1% בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-11.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. 
הרווח התפעולי בתשעת החודשים הסתכם בכ-43.2 מיליון ש"ח, לעומת רווח תפעולי בסך של כ-41.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, ובניטרול סעיף הכנסות אחרות גדל הרווח התפעולי ב 9.6%.

ה-EBITDA ברבעון הסתכם לכ-14.6 מיליון ש"ח, לעומת EBITDA של כ-13.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. 

ה-EBITDA בתשעת החודשים הסתכם לכ-46.1 מיליון ש"ח, גידול של כ- 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה הסתכם ה-EBITDA לכ-41.9 מיליון ש"ח. 

הוצאות המימון נטו ברבעון הסתכמו לכ-1.1 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות מימון של כ-1.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. 

הוצאות המימון בתשעת החודשים הסתכמו לכ-2.5 מיליון ש"ח, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה הסתכמו הוצאות המימון לכ-0.8 מיליון ש"ח. 

הגידול בהוצאות המימון נטו נובע מהיתחזקות השקל ביחס לדולר בתקופת הדוח לעומת היחלשות השקל ביחס לדולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי לרבעון השלישי הסתכם בכ-10 מיליון ש"ח, גידול של כ-7.9% לעומת רווח של כ-9.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי בתשעת החודשים הסתכם בכ-30.1 מיליון ש"ח, לעומת רווח של כ-31.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

דיבידנד:

החברה מכריזה גם ברבעון זה על חלוקת דיבידנד. הדיבידנד יעמוד על סך 13.5 אג' למניה, ובסה"כ כ- 6 מיליון ש"ח. לחברה מדיניות חלוקת דיבידנדים בשיעור של 35-70% מהרווח הנקי מדי שנה, בהתאם לעדכון המדיניות שפורסם במאי השנה.

אודות א.מ.ת מיחשוב  

קבוצת א.מ.ת מיחשוב פועלת בתחומי ה- IT, ונחשבת למובילת השוק בישראל במתן פתרונות תשתיות מחשוב (תוכנה וחומרה) לסביבות מחשוב מגוונות. 

 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x