ראדא קיבלה הזמנות ראשונות למערכות מכ"מ בהיקף של למעלה מ-1.1 מיליון דולר מלקוח אסייתי אסטרטגי מוביל

הקרן שמחזיקה במניה

 

 
 


הקרן שמחזיקה במניה

חברת ראדא תעשיות אלקטרוניקה (נאסד"ק: RADA) הודיעה  על קבלת הזמנות ראשונות לאספקת מערכות המכ"מ MHR - Multi-Mission Hemispheric Radars שלה, מלקוח אסייתי בעל חשיבות אסטרטגית גדולה לחברה. שווי הזמנות אלה הוא למעלה מ-1.1 מיליון דולר ואספקתן צפויה להסתיים במהלך המחצית הראשונה של 2017. 
  
הלקוח ביצע הזמנה ראשונה של המערכות מראדא לצורך בחינת המכ"מים ומתן מענה מידי לפערים מבצעיים. פוטנציאל השוק למכירת מכ"מים טקטיים אלה ללקוח זה הינו מהותי ביותר. 

ההזמנות שהתקבלו הינם למגוון יישומים מבצעיים, הממחישים את טווח המשימות הרחב ואת הגמישות של טכנולוגיית המכ"מ של ראדא: גילויי ירי עויין, רחפנים, מטרות קרקעיות, ושילוב של משימות אלה. פלטפורמת ה-MHR של ראדא הינה מערכת טכנולוגית מתקדמת מבוססת תוכנה הפועלת בתחום S, פועלת בשיטת Pulse-Doppler  ובעלת אנטנת סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA) ומגברי GaN מתקדמים. מכ"מים קומפקטיים רב-משימתיים אלה מציעים ביצועים חסרי תקדים ביחס לעלותם, והינם הפתרונות האידיאליים לצרכי הגנת כוחות וגבולות.   

דב סלע, מנכ"ל ראדא, אמר: "השקענו לאורך שנים בשיווק ממוקד ובהדגמות ללקוח חשוב זה. אנו שבעי רצון שמאמצינו נשאו פרי עם קבלת הזמנות ראשונות אלה. אנו צופים שהשימוש השוטף במכ"מים שלנו בטווח הקרוב יוכיח את הערך הגבוה שלהם ללקוח ויסלול את הדרך להזמנות מהותיות נוספות בעתיד". 

אודות ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ

ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ הינה יצרן מערכות אלקטרוניקה צבאיות. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מערכות מכ"מים יבשתיים טקטיים להגנת כוחות ומתקנים, מערכות ניווט אינרציאליות, מערכות אוויוניקה והשבחות כלי טייס.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x