קרן פימי רוכשת את G4S הישראלית מחברת האם הבריטית

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/12/2016

העסקה מותנית בקבלת אישורים רגולטוריים

על G4S ישראל:

G4S ישראל, לשעבר "השמירה", היא חברת פתרונות האבטחה הגדולה בישראל. החברה היא אחד המעסיקים הגדולים במדינה עם מעל ל-7,000 עובדים. החברה נוסדה ב-1937.

G4S ישראל היא החברה המובילה בישראל באספקת פתרונות אבטחה אנושיים וטכנולוגיים. לחברה ידע רב וניסיון עתיר שנים והיא מספקת את שירותיה לחברות המובילות במשק.

ל-G4S ישראל חמש פעילויות עיקריות:

  1. טכנולוגיות – אינטגרציה וביצוע פרויקטי מתח נמוך והתקנת מערכות אבטחה ומערכות שליטה ובקרה. החברה מבצעת פרויקטים במוסדות ממשלתיים, מגדלי משרדים, פרויקטי תשתית ועוד.

  2. מוקד סיור – התקנת מערכות אבטחה היקפיות ומתן שירותי סיור ללקוחות פרטיים ועסקיים. לחברה עשרות אלפי לקוחות בפריסה ארצית. בנוסף, החברה מחזיקה ב-70% ממוקד אמון 99.

  3. 3שירותי אבטחה – החברה מעסיקה כ-5,000 שומרים ומאבטחים, כמחציתם חמושים. עם לקוחות חטיבת האבטחה נמנים ארגונים ממשלתיים, מוסדות פיננסיים וחברות גדולות נוספות.

  4. הוטלו – התקנת מערכות שליטה ובקרה וחדרים חכמים בבתי מלון, מרכזי קניות ובנייני משרדים בארץ ובחו"ל.

  5. פוליסיטי – פרויקט BOT בשותפות מלאה עם שיכון ובינוי (50-50)– בניית והפעלת המכללה לשוטרים בבית שמש. מכירת פוליסיטי מותנית באישורים רגולטוריים, בין השאר המשרד לביטחון פנים ומשרד האוצר.
G4S ישראל היא חברה רווחית ויציבה עם מחזור מכירות של כ-800 מיליון ש"ח ושיעור EBITDA של כ- 10%.

מנכ"ל החברה הוא מיקי אדיב, אשר מכהן כמנכ"ל משנת 2006 וצפוי להמשיך בתפקידו יחד עם יתר המנהלים בחברה.

בהודעת קבוצת G4S העולמית נכתב: "G4S הגיעה להסכם על מכירת G4S ישראל לקרן פימי, קרן הפרייבט אקוויטי המובילה בישראל, המנהלת נכסים בשווי של מעל ל-$3 מיליארד."


על קרן פימי

קרן פימי נוסדה בשנת 1996 והינה קרן ההשקעות הפרטית הראשונה בישראל. עם הון של 3.2 מיליארד דולר  פימי הינה קרן ההשקעות הגדולה בישראל . 

הקרן רוכשת שליטה בחברות ומבצעת בהן תהליכי השבחה משמעותיים. עד כה רכשה הקרן שליטה בכ-85 חברות ומימשה כ- 53 מהן בהיקף עסקאות כולל של למעלה מ- 4.5 מיליארד דולר.

הקרן מעסיקה כיום, לאחר השלמת העסקה למעלה מ- 25,000 עובדים ופועלת ב-   50 מפעלי ייצור בישראל ועוד עשרות מפעלים בעולם.

הקרן משקיעה בחברות ישראליות, שלהן פעילות בינלאומית ענפה והינן מוטות ייצוא. 

הקרן השקיעה עד היום במגוון תחומים רב, הכולל את מרבית ענפי התעשייה, המסחר והשירותים. הקרן איננה משקיעה בחברות נדל"ן ובחברות פיננסיות.

עד היום השקיעה פימי בין היתר, בחברות: ריטליקס, ריווליס,  מנועי בית שמש, יוניטרוניקס, פארם אפ, מגל, תמי 4, שניידר, המלט, אורמת, אופיר , סקופ, מדטכניקה, מרחב, גילת, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אורלייט, נירלט, תדיראן קשר, איטונג, ליפמן, פורמולה סיסטמס, ר.ה. טכנולוגיות, אוריין, אמ.די.טי., רביב, תה"ל, פריורטק, תדירגן, סולבר, דימר, גבעון, ח. מר, אוברסיז, נייר חדרה, מפעלי חמצן וארגון, פולירם, דלק סן ועוד.



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x