העיסקה הגדולה ביותר לאורבוטק בסין >> תספק מערכות בדיקה וסריקה ליצרנית הסינית BOE בכ-61 מיליון דולר

החברה תספק מערכות בדיקה וסריקה מתקדמות ליצרנית הסינית BOE בהיקף של 61 מיליון דולר – המערכות יסייעו לשפר ולייעל משמעותית את תהליך הייצור של מסכי טלוויזיה גדולים, ובכך יהפכו אותם לברי השגה לציבור הרחב.

 

 
אשר לוי - מנכל אורבוטקאשר לוי - מנכל אורבוטק
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/12/2016

מדובר בעסקה הבודדת הגדולה בתולדותיה של אורבוטק בסין.

אורבוטק, מהחברות המובילות בפיתוח טכנולוגיות וציוד חדשני, המשמשים בתהליכי הייצור של המוצרים האלקטרוניים המתקדמים בעולם, הודיעה היום כי חברת BOE Technology Group CO., יצרנית סינית מובילה בתחום הצגים השטוחים, בחרה בפתרונות הבדיקה והמדידה החדשניים של אורבוטק עבור מפעל הייצור שלה ב-Hefei בסין, המייצר את הדור הבא של צגים שטוחים גדולים (Gen 10.5). 

העסקה, שהיקפה הכולל נאמד בכ-61 מיליון דולר, הינה בגין מכונות המאפשרות ל-BOE תפוקה גבוהה בייצור המוני של מסכי טלוויזיה גדולים מאוד. בשלב הראשון צפוי המפעל החדש של BOE לייצר כ-90,000 צגים שטוחים בחודש, כאשר במהלך 2019 אמור המפעל להגיע לייצור בהיקף מלא של 120,000 צגים שטוחים בחודש וזאת בשילוב מערכות אורבוטק בקו הייצור של המפעל החדש.  

אספקת המכונות הראשונות צפויה להתחיל במהלך המחצית השנייה של 2017.  

המפעל החדש של BOE צפוי לשפר את יעילות הייצור, כמו גם את איכותם של הצגים השטוחים דבר העולה בקנה אחד עם הצמיחה המהירה בביקוש למסכי טלוויזיות LCD בגודל 55 אינץ' ומעלה. מצעי ה-LCD דור 10.5 שגודלם 3,370 x 2,940 מ"מ המיוצרים במפעל החדש הינם הגדולים ביותר כיום בשוק ומאפשרים את  ייצור צגי 43 עד 75 אינץ' בתפוקה הגבוהה ביותר. 

אורבוטק פועלת מזה 20 שנה בסין במהלכן היא מקיימת שיתוף פעולה הדוק ומוצלח עם חלוצי תעשיית האלקטרוניקה הסינית. המדיניות של הממשל הסיני לעידוד הייצור המקומי הפכה את אורבוטק לספקית מובילה של השוק המקומי. מרבית יצרני האלקטרוניקה הסיניים מאמצים כיום טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים של אורבוטק, מה שהוביל לכך שכיום 30% מההכנסות של אורבוטק מגיעות מהשוק הסיני. לאורבוטק מאות עובדים בסין בתחומי המו"פ, מכירות, שיווק, שירות לקוחות ותפעול. 

גיל אורון, סגן נשיא אורבוטק ונשיא חטיבת ה- FPD, ציין: "אנו גאים כי נבחרנו לספק ל-BOE את פתרונות AOI ™ Quantum ו- ™ rrayCheckerA  המוכחים שלנו, אשר יסייעו להבטיח ל-BOE ייצור אופטימלי במונחי יעילות, גמישות ועלות. זוהי העסקה הבודדת הגדולה ביותר בתולדות אורבוטק בסין, הנשענת על למעלה מעשור של שיתוף פעולה הדוק ומוצלח עם BOE ועל מוניטין של למעלה מ-20 שנים במתן פתרונות ייצור מתקדמים לתעשיית הצגים השטוחים".
 
אורבוטק פרסמה בחודש שעבר את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2016, מהן עולה גידול שיא בהכנסות החברה ברבעון לכ-205 מיליון דולר, בהשוואה לכ-190.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בנוסף, רשמה החברה זינוק של כ-39% ברווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון השלישי של 2016 שהסתכם בכ-33 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של כ-23.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 
                                                                        
אודות BOE Technology Group CO

BOE Technology Group CO שהוקמה באפריל 1993, היא ספקית של טכנולוגיות, מוצרים ושירותים בתחום 'האינטרנט של הדברים'. BOE פועלת בשלושה מגזרי ליבה: מכשירי תצוגה, מערכות חכמות ושירותי בריאות. המוצרים של BOE משמשים קשת גדולה של יישומים כגון טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים, צגים, טלוויזיות, מסכים לרכב, צגי מידע דיגיטליים, בריאות, פיננסים ומכשירים לבישים.
  
בסיסי הייצור של BOE נמצאים בבייג'ינג, צ'ונגצ'ינג, צ'נגדו שבמחוז סצ'ואן, חפיי במחוז אנחווי, אורדוס במונגוליה הפנימית, ג'ואן במחוז חביי, סוג'ואו במחוז ג'יאנגסו ושיאמן במחוז פוג'יין. BOE מפעילה גם רשת שירות ושיווק גלובלית המכסה את מרבית אזורי העולם, לרבות אירופה, אמריקה ואסיה.

אודות אורבוטק

חברת אורבוטק בע"מ, מפתחת טכנולוגיות חדשניות לשימוש בתהליכי הייצור של המוצרים המתקדמים בעולם בתעשיית האלקטרוניקה ובתעשיות נלוות. אורבוטק היא מהחברות המובילות את שוק הפתרונות המשפרים את תהליכי הייצור, בעיקר עבור יצרני מעגלים מודפסים, צגים שטוחים, מארזים מתקדמים, מערכות מיקרו-מכני-אלקטרו-מכניות (MEMS) ורכיבים אלקטרוניים נוספים. ולראיה, מרבית המכשירים האלקטרוניים המיוצרים בעולם, מיוצרים בסיוע הטכנולוגיות של אורבוטק.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x