אופנהיימר: מתחילים לסקר את Rewalk - מה מחיר היעד?

ריווק רובוטיקס - תחילת סיקור בדירוג Outperform ומחיר יעד של 7$

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/12/2016

ריווק רובוטיקס הישראלית (RWLK) בדירוג Outperform ועם מחיר יעד של 7$. ריווק היא מובילה בתחום פיתוח מערכות רובוטיות לבישות (Exoskeleton), שמטרתן לסייע לפגועי עמוד שדרה לעמוד וללכת. ריווק חתמה לפני כשנה על הסכם עם המשרד לחיילים משוחררים בארה"ב (VA), המספק לה גישה לכעשרת אלפים חיילים משוחררים המתאימים לשימוש במוצר וגם מניב זרם הזמנות למרכזי השיקום של המשרד. בארה"ב יש כ-280 אלף אנשים עם פגיעה בעמוד השדרה, ורק חלק קטן מאוד מהם משתמש במערכות סיוע רובוטיות דוגמת המוצרים של ריווק. הסיכון המרכזי בתיזת ההשקעה בריווק הוא היעדר כיסוי ביטוחי מקיף לשימוש במערכת, כאשר הנהלת החברה נמצאת במגעים מתמשכים עם חברות הביטוח על מנת להשיג כיסוי זה.

ריווק היא אחת משתי חברות בארה"ב להן יש מוצר מאושר לשימוש ביתי לסיוע בהליכה לפגועי עמוד שדרה, כשלדעתנו, היא נהנית מ-"First-Mover Advantage" (המוצר שלה היה הראשון שאושר, ביוני 2014) ומיתרון באיכות המוצר (באלמנטים של נוחות התאמת המוצר ללקוח, מהירות וצורת הליכה) ובמערכת ההפצה (ריווק מפיצה את מוצריה באופן ישיר בארה"ב ובגרמניה). המתחרות המרכזיות של ריווק הן Parker Hannifin, לה יש מוצר מאושר לשימוש ביתי החל ממרץ 2016, ו-Ekso Biogenics, לה יש מערכת המיועדת למרכזי שיקום אבל בינתיים לא לשימוש ביתי. Cyberdyne היפנית היא מתחרה בשוק האירופאי, אך המוצר שלה עדיין לא מאושר לשימוש בארה"ב.

לפי הערכות, כ-280,000 אמריקאים סובלים מפגיעה בעמוד השדרה, כאשר בשנה יש כ-17,000 מקרים חדשים. כ-40% ממיקרים אלו הם של אנשים עם פגיעה בגפיים התחתונות, שמהווים קהל יעד למוצרים של ריווק. לריווק יש גם שיתוף פעולה עם Wyss Institute באוניברסיטת הרווארד, לפיתוח מערכת קלה יותר לטיפול באינדיקציות נוספות, דוגמת טרשת נפוצה ושבץ. לפי הערכת הנהלת ריווק, מסחור המערכת צפוי ב-2019.

נכון להיום, המערכות של ריווק מאושרות באופן פרטני, כשנכון לסוף הרבעון השלישי 2016, מבטחים בארה"ב ובגרמניה סיפקו אישור שיפוי ל-64 מערכות של ריווק. הנהלת החברה צופה אישור כיסוי ממבטח גדול עד לאמצע 2017. אנו מעריכים כי רמת הנראות בהשגת אישור זה היא נמוכה, בהינתן העובדה שלריווק אין עדיין תוצאות ניסוי קליני גדול, שבודק את יעילות המערכת (אישור ה-FDA התקבל על סמך ניסוי של 30 מטופלים). ריווק מבצעת כעת שני ניסויים קליניים, אחד בניהול ה-VA (160 מטופלים) ואחד בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת Stanford (60 מטופלים), שתוצאותיהם עשויים לתמוך בשימוש במערכות רובוטיות לבישות בקרב פגועי עמוד שדרה.

גורמי הסיכון בתיזת ההשקעה בריווק הן נראות נמוכה בהשגת כיסוי ביטוחי נרחב, תחרות והיקף המזומן. ריווק סיימה את הרבעון השלישי של 2016 עם מזומן של 12.4 מיליון דולר, לעומת חוב של 10.5 מיליון דולר. במהלך הרבעון גייסה ריווק 11.1 מיליון דולר בהנפקת מניות משנית ובנוסף, באפשרותה למשוך 8 מיליון דולר מהלוואה מ- Kreos Capitalעד לסוף השנה הנוכחית. 

בשורה התחתונה, אנו מאמינים כי ברמות המחיר הנוכחיות, מניית ריווק נהנית מפרופיל סיכוי-סיכון אטרקטיבי, כאשר מניית RWLK מתומחרת במכפיל EV/Sales של 2.8 על התחזיות ל-2017, לעומת קבוצת ההשוואה, שנסחרת במכפיל של 4.2. אנו מעריכים כי ב-5 השנים הבאות תגדיל ריווק את ההכנסות שלה בשיעור שנתי ממוצע (CAGR) של 56% וכי החברה תעבור לרווחיות עד ל-2020. מסיבות אלו, אנו מדרגים את מניית RWLK ב-Outperform עם מחיר יעד של 7$, המתבסס על מכפיל EV/Sales של 4 על תחזיתנו ל-2018.

 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי וביבהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x