קרן רוטשילד קיסריה מעניקה מלגות בסך 2.1 מיליון ₪ לסטודנטים מצטיינים

קרן רוטשילד קיסריה הודיעה כי תתמוך בתכנית המצוינים, הפועלת בטכניון משנת 1992, ותעניק מלגות בסך 2.1 מיליון ₪ למימון שכר לימוד, מענקי מחייה ודיור במעונות לכ-50 הסטודנטים המצטיינים המשתתפים בתכנית.

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/12/2016

קרן רוטשילד קיסריה הודיעה כי תתמוך בתכנית המצוינים, הפועלת בטכניון משנת 1992, ותעניק מלגות בסך 2.1 מיליון ₪ למימון שכר לימוד, מענקי מחייה ודיור במעונות לכ-50 הסטודנטים המצטיינים המשתתפים בתכנית. 

בטקס חגיגי שנערך לכבוד החלטת הקרן ציין אלי בוך, מנהל הפילנתרופיה בקרן רוטשילד קיסריה: "הקרן ממשיכה את מורשתו של הנדיב הידוע, שידע לזהות צעירים עם יוזמה המבצעים ניסויים שלא נערכו קודם לכן" והוסיף: " אנו רואים במצוינות ערך מרכזי בבניית חברה משגשגת ופועלים כדי לאפשר לצעירים המבריקים והיצירתיים ביותר מכל חלקי החברה הישראלית, להתפתח ולהוביל, כל אחד בתחומו, לפריצות דרך".

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא הודה לקרן רוטשילד קיסריה על תמיכתה בתכנית המצוינים וציין: "מצוינות היא הקריטריון היחיד שלנו בקבלת סטודנטים וחברי סגל, והיא שהובילה אותנו לפתיחת שלוחות הטכניון בניו יורק (בשיתוף אוניברסיטת קורנל) ובסין".

תכנית רוטשילד טכניון למצוינים הינה תכנית ייחודית במתכונת לימודים ייעודית-אישית, המאפשרת לסטודנטים לחרוג מהמסגרת האקדמית הקבועה בכל פקולטה ולמצות את תחומי העניין האישיים שלהם, תוך פיתוח הפוטנציאל האישי, עידוד היצירתיות, המקוריות והסקרנות בדרך של לימוד עצמי ועבודת צוות.  

כך, זוכים הסטודנטים המצטיינים "לטעום" כבר בשנת הלימודים הראשונה ממגוון המקצועות הנלמדים בטכניון ובשנים שלאחר מכן נהנים נבחרי תכנית רוטשילד ממערכת לימודים מאתגרת במיוחד, אך המותאמת אישית לפי תחומי העניין שלהם. תהליך בחירת התלמידים לתכנית מבוסס על הישגים קודמים, מקוריות, סקרנות אינטלקטואלית ועניין עמוק במדע.

קרן רוטשילד קיסריה שייסד הברון אדמונד רוטשילד, פועלת זה יובל שנים לקידום המצוינות, שוויון ההזדמנויות והחדשנות בחברה הישראלית בכלל ובמוסדות להשכלה גבוהה בפרט, תוך העצמת המחויבות החברתית של סטודנטים והכשרתם כמנהיגים מובילי שינוי בקהילות שבהן הם חיים ופועלים. הקרן פועלת בתחומים מרכזיים וביניהם: מיצוי השכלה גבוהה בקרב אוכלוסיות מוחלשות, קידום מצוינות אקדמית , קידום מודעות , מחויבות ומצוינות בעשייה החברתית בישראל.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x