לפני כולם >> אלטשולר שחם ומנורה מבטחים פיננסים חתמו על מיזוג חברות הקרנות שלהן - לאחר המיזוג מנורה מבטחים תחזיק ב-20% מחברת הקרנות

 

 
רן שחם מנכל משותף באלטשולר שחםרן שחם מנכל משותף באלטשולר שחם
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/12/2016

אלטשולר שחם ומנורה מבטחים פיננסים ממזגות את חברות קרנות הנאמנות 

לאחר המיזוג אלטשולר שחם תחזיק ב-80% מהחברה ומנורה מבטחים תחזיק ב-20% הנותרים

אלטשולר שחם ממזגת את חברת קרנות הנאמנות של מנורה מבטחים פיננסים לתוך פעילות בית ההשקעות, כשמנורה מבטחים תחזיק ב-20% מחברת הקרנות הממוזגת שתהפוך להיות אחת השחקניות הגדולות בענף. במסגרת המיזוג אלטשולר שחם רוכשת גם את פעילות ניהול התיקים של מנורה מבטחים פיננסים.

אלטשולר שחם ומנורה מבטחים פיננסים מודיעות היום (רביעי) על עסקאות מיזוג ורכישה של  שתי חברות קרנות הנאמנות, ופעילות ניהול התיקים. לאחר השלמת העסקאות, ניהול הנכסים האמורים יתנהל תחת המותג אלטשולר שחם.

את אלטשולר שחם ייצגו בעסקה עו״ד אורן שנקר וליאם אקשטיין ממשרד שנקר לקס עורכי דין. את מנורה מבטחים ייצגו עו"ד אילנית לנדסמן, נטע דורפמן וארז אבו ממשרד הרצוג פוקס נאמן ושות'.

ארי קלמן, יו"ר מנורה מבטחים פיננסים: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה ומיזוג חברות הקרנות והתיקים. השילוב בין מנורה מבטחים כקבוצת ביטוח ופיננסים מובילה לצד אלטשולר שחם כבית השקעות מוביל עם יכולות ניהול השקעות מוכחות, הנו שילוב מנצח עבור לקוחות הקרנות וניהול התיקים של מנורה מבטחים ואלטשולר שחם".

רן שחם, מנכ"ל משותף באלטשולר שחם: "אנחנו שמחים על השותפות עם מנורה מבטחים, גוף ותיק ומוערך בשוק וחושבים שמדובר במהלך שייטיב עם כלל הלקוחות. העסקה מהווה חיזוק והגדלה נוספת של הפעילות וממשיכה את התרחבותנו בשנים האחרונות הן בהיקף הנכסים המנוהלים והן בתחומי הפעילות. אנו בטוחים שלקוחות מנורה ייהנו מניהול ההשקעות של אלטשולר שחם בשנים הקרובות." 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x