קסטרו ממשיכה את התרחבותה העיסקית רוכשת 50% מרשת אורבניקה

הקרנות שמחזיקות את קסטרו

 

 
גבי רוטר מנכל משותף קסטרוגבי רוטר מנכל משותף קסטרו
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/12/2016


קסטרו, חברת האופנה המובילה בישראל, מודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת 50% מרשת אורבניקה (פאלו ריטייל בע"מ) 

היקף העיסקה כ- 90 מיליון ש"ח

אורבניקה צפויה לסיים את שנת 2016 עם הכנסות בטווח של 118-120 מיליון ש"ח ורווח תפעולי של 10-11 מיליון ש"ח

יצויין כי באוגוסט 2016 רכשה קסטרו 26.4% מהמניות של קרולינה למקה, הודיס, טופ טן ואקססוריז לפי שווי של 356 מיליון ₪. עוד ניתנה לקסטרו האופציה להגדיל את אחזקתה בקבוצת החברות ל 50%.

העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "אני  שמח להודיע על חתימת העסקה לרכישת 50% מרשת אורבניקה (פאלו ריטייל בע"מ), הסכם המאפשר תנופה מואצת לצמיחת החברה. אנו בטוחים כי כתוצאה מהרכישה נוכל גם להנות מהסינרגיה בין החברות ובכוונתנו לפעול למיצוי הפוטנציאל אשר יאפשר לנו צמיחה נוספת גם בעתיד".

קסטרו, חברת האופנה המובילה בישראל, מודיעה היום כי חתמה על ההסכם לרכישת 50% מחברת פאלו ריטייל בע"מ, החברה המפעילה את רשת חנויות האופנה "אורבניקה" תמורת 90 מיליון ש"ח (כסף פנימה). 

רשת אורבניקה מונה נכון להיום 5 חנויות הממוקמות בקניון מול היום, אילת, קניון עזריאלי, תל אביב, קניון עזריאלי נגב, באר שבע, ביג אשדוד וסינמה סיטי, ראשון לציון. 

חלק מבעלי המניות של החברה הנרכשת הינם גם בעלי מניות בחברות הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואקססוריז אשר קסטרו מחזיקה ב- 26.4% מהון המניות שלהן. 

עם השלמת העסקה, לקסטרו ולקבוצת בעלי המניות הקיימים בחברה הנרכשת ערב השלמת העסקה ("בעלי המניות הקיימים"), תהיה הזכות למנות כל אחת שני דירקטורים לדירקטוריון החברה הנרכשת. ההסכם כולל התחייבות לחלוקת דיבידנד שנתי בשיעור של 50% לפחות מהרווחים השנתיים הראויים לחלוקה בשנה החולפת בחברה הנרכשת, בכפוף להוראות כל דין. העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

על אורבניקה

להלן נתונים כספיים עיקריים מתוך הדוחות הכספיים של אורבניקה לשנת 2015 וליום 30 בספטמבר 2016, הערוכים לפי תקן IFRS (במיליוני ש"ח), וכן תחזית לרבעון הרביעי של 2016*

 

2015 שנתי

מבוקר

1-9/2016

סקור

2016 שנתי

טווח תחזית*

מחזור הכנסות

40.5

81

118-120

רווח תפעולי

3

4.1

10-11

רווח נקי

2

3.4

7-8



*הנתונים המוצגים ביחס לשנת 2015 מבוססים על דוחות מבוקרים של החברה הנרכשת, והנתונים לתשעת החודשים שהסתיימו ביום 30.9.2016 מבוססים על דוחות סקורים של החברה הנרכשת. הנתונים ביחס לשנת 2016 כולה, כוללים גם תחזית נתונים ביחס לרבעון שמתחיל ביום 1.10.2016 ומסתיים ביום 31.12.2016. תחזית זו הינה מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x