טריפל סי משיקה פתרון הגנת סייבר מקיף בהתבסס על פתרון האבטחה של אלוט תקשורת

הקרנות שמחזיקות את אלוט תקשורת בע"מ

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/12/2016

הקרנות שמחזיקות את אלוט תקשורת בע"מ

הוד השרון, ישראל, 28 בדצמבר 2016 –  אלוט תקשורת בע"מ (נאסד"ק, הבורסה לני"ע בת"א: ALLT), ספקית עולמית מובילה של פתרונות אבטחה ומונטיזציה שמאפשרת לספקי שירותים ועסקים להפוך את החוויה הדיגיטלית למאובטחת יותר ומותאמת למשתמשים, מודיעה היום כי טריפל סי, חברת תקשורת ומחשוב ענן, השיקה פתרון המבוסס על מוצר WebSafe Personal של אלוט לאבטחה נגד איומי סייבר. הפתרון, הניתן כשרות אבטחה ברמת הרשת (Security as a Service) מפני איומי סייבר, מאפשר אבטחת משתמשים עסקיים ופרטיים כנגד איומים כגון תוכנות זדוניות, וכן בקרה הורית.
 
מוצר ה- WebSafe Personalשל אלוט מאפשר מענה יעיל ונרחב בתחום הגנת הסייבר לקהל המשתמשים, ומאפשר התאמה אישית לכל לקוח קצה. פלטפורמת ה- WebSafe Personal כבר משרתת למעלה מ-15 מיליון משתמשים ברחבי העולם. השירות של טריפל סי מבוסס על מערכות מתקדמות של חברת אלוט, שיספקו שירות הגנה עבור כל משתמשי האינטרנט של החברה, להגנה בגלישה בעולם הדיגיטלי וגלישה בטוחה. השירות מטפל בחמש קטגוריות: זדון וסייבר, בריונות ואלימות, סקס והתמכרות, קניות ועסקים, ספורט ופנאי. שירות זה מופעל על ידי המשתמש בלחיצת כפתור ובחירה מתוך תפריט הגנה רחב, ומספק מענה כולל של הגנות מסוגים שונים בהתאמה אישית לכל משתמש.
 
"אנו שמחים על הפריסה של פתרון אלוט ברשת של טריפל סי, שמאפשר אבטחה מקיפה לקהל לקוחותיהם מפני איומי סייבר. אנו גאים לספק פתרון מקיף ומותאם אישית ברמה גבוהה ביותר, תוך פריסה תוך מספר שבועות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. " אמר ליאור דרי, מנהל ישראל והמזרח התיכון באלוט תקשורת.
 
"אנו גאים להשיק את פתרון אבטחת הסייבר המתקדם של אלוט, שיאפשר ללקוחותינו הגנה מקיפה וחווית משתמש בטוחה וטובה יותר." אמר רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי "כחברה המתמחה במתן שירותי מחשוב ענן ואינטרנט אנו מודעים לאיומי הסייבר הקיימים בשוק ולצורך במערך הגנתי מתקדם ואיכותי. אלוט ידעה לספק את השילוב הטוב ביותר של טכנולוגיה, ידע וניסיון ולכן הבחירה בה הייתה טבעית לנו. הפתרון יינתן ללקוחותינו בהתאם לחבילות התקשורת השונות אותן אנו מציעים, ואנו צופים גידול מהיר במספר משתמשים בשרות זה עקב ייחודיותו".
 
אודות אלוט תקשורת

אלוט תקשורת (נאסד"ק, הבורסה לני"ע בת"א: ALLT) היא ספקית מובילה של פתרונות אבטחה ומונטיזציה שמאפשרת לספקי שירותים ועסקים להפוך את החוויה הדיגיטלית למאובטחת יותר ולהתאים אותה למשתמשים. מסגרת אספקת השירותים של אלוט היא גמישה, מאפשרת הרחבה וממנפת את איסוף המידע ברשתות נתונים, מה שמאפשר לספקי שירותים להתקרב אל הלקוחות שלהם, להגן על נכסי הרשת ועל המשתמשים ולקצר את הזמן הנדרש לקבלת הכנסות משירותי ערך מוסף. אנו מפעילים טכנולוגיה חדשנית, ידע מוכח וגישה שיתופית במטרה לספק את הפתרון הנכון לכל סביבת רשת. פתרונותיה של אלוט פרוסים כיום ב-5 מתוך 10 מפעילות המובייל המובילות בעולם ואלפי רשתות מפעילות שירותי תקשורת ורשתות עסקיות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר www.allot.com.
 
אודות טריפל סי

חברת טריפל סי נוסדה בשנת 1989 והתחילה את דרכה כחברת מחשוב ואינטגרציה. כיום, היא מעסיקה כ-120 עובדים ובנוסף לשירותי מחשוב ואינטגרציה, טריפל סי מספקת שירותים טכנולוגיים במספר אפיקים מרכזיים, כגון: מחשוב ענן, שירותי אירוח, שירותי תקשורת, שירותי אינטרנט ועוד. בין לקוחותינו, תוכלו למצוא את בנק הפועלים, דיסקונט, תעשייה אווירית, סלקום, מעריב,  שירותי בריאות כללית, שטראוס, נביעות, שופרסל ועוד. כל מרכיבי השירותים והמוצרים – בהם:  מתקן אירוח משוכלל, ענן המחשוב הציבורי הראשון בארץ, אספקת שירותי תקשורת ואינטרנט, ניסיון עשיר ומגוון באספקה, אינטגרציה ושירות לתשתיות מחשוב מגוונות ואירוח לסביבות ייצור וסביבות חרום, מאפשרים לחברה בפעילותה ובחזונה להפוך ולהיות לחברה המספקת פתרונות טכנולוגיים כוללים העונים על צרכי הלקוח בשירות ומענה מקצועי, אנושי ואישי מקצה לקצה.
 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x