סגור
rss צור קשר גילוי נאות ניוזלטר הוסף למועדפים הפוך לדף הבית
גלרית עיתונים
funder פאנדר
חיפוש קרנות נאמנות  
 
 

Perion >> חטיבת המדיה החברתית של פריון זכתה בפרס החדשנות של אינסטגרם עבור קמפיין של דיסני

28/06/2017     עומר רגב  
הקרנות שמחזיקות את פריון.
 
פריון מודיעה היום כי חטיבת המדיה החברתית שלה, MakeMeReach, זכתה בפרס החדשנות של אינסטגרם סטורי עבור עבודתה החדשנית עם אחד המותגים האייקונים ביותר בעולם, דיסני. הזכייה הוכרזה רשמית בפסטיבל קאן 2017.
 
פלטפורמת MakeMeReach משתמשת בטכנולוגיה הכוללת פיצ'ר בשם 'סטורי סנטר' שבו מפרסמים יכולים לצפות ולבצע אופטימיזציה של המודעות שבאוויר ולעשות התאמות לקמפיין על סמך הביצועים. דיסני רשמה ירידה מרשימה של 38% במחירCPM  (עלות לאלף חשיפות) בהשוואה למודעות בפיד הרגיל של אינסטגרם; וכן העלות לליד ((CPL היתה נמוכה פי חמישה מהממוצע.
 
MakeMeReach נבחרה לקבל את הפרס עבור תוצאות מצויינות לקמפיין ההשקה של סרטי דיסני "היפה והחיה" ו "שומרי הגלקסיה 2".
 
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון, מסר: "זהו הישג מדהים עבור פריון, לא רק שהזכיה הזו מתווספת לאסטרטגית הצמיחה ארוכת הטווח של פריון, הזכייה מאפשרת לנו להפוך לשותף אסטרטגי חזק עוד יותר עבור אינסטגרם של פייסבוק, ומספקת הצלחה פורצת דרך עבור לקוח בסדר גודל כזה.
 
פייר פרנסואה שירון, מייסד שותף של חטיבת המדיה החברתית של פריון הוסיף, "אנו שמחים לקבל את הפרס הזה ואנחנו גאים בעבודה המדהימה שלנו עם דיסני. סיפורי אינסטגרם מקפיצים את מודעות הוידאו לשלב הבא. בקמפיין זה, אפשרנו לדיסני לייעל ביצועים ולהגיע לקהל מסיבי באמצעות פורמטים איכותיים ".
 
להרחבה לחץ כאן


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
דורון גרסטל מנכ"ל פריון
דורון גרסטל מנכ"ל פריון
לתקנון האתר
 
סגור