בכירי בלאקרוק ואלטשולר שחם פתחו את יום המסחר בבורסה בת"א

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/09/2019

נשיא בלאקרוק העולמית, רוב קפיטו, ומנכ"לי בית ההשקעות אלטשולר שחם, גילעד אלטשולר ורן שחם, השתתפו הבוקר (09.9.19) בטקס פתיחת יום המסחר בבורסה בתל אביב. ההשתתפות בטקס נעשתה לציון רישומן של 22 קרנות הסל של iShares® מבית בלאקרוק – לרכישה בבורסת תל אביב.
 
רוב קפיטו, נשיא בלאקרוק העולמי: "אנו מציינים יום מרגש במיוחד למשקיע הישראלי ולבאלקרוק העולמית, כשאנחנו חוגגים, לראשונה בישראל, את רישומן של קרנות סל זרות להשקעה שקלית מקומית. מוצרים אלו, מסייעים לצמיחת שוק ההון הלאומי, ממשיכים להרחיב את ההיצע הקיים ומאפשרים למשקיעים חשיפה רחבה יותר להשקעה גלובאלית פשוטה". BlackRock מחויבת לשוק הישראלי ולמשקיעים הישראלים, והרישום של 22 הקרנות החדשות, הוא דוגמה נוספת לכך. אנו גאים לפתוח את יום המסחר כאן בתל אביב וגאים אפילו יותר ב-"עלייה" שהמוצרים שלנו עשו לישראל".
 
רן שחם, מנכ"ל משותף בבית ההשקעות אלטשולר שחם: "בחודשים האחרונים בלאקרוק ממשיכה להעמיק את כניסתה לישראל ולהציג מחויבות לשוק הישראלי באמצעות רישום בבורסה בתל אביב, של מוצרים שלא היו זמינים למשקיעים עד כה. מאז הרישום, קיים עניין יום יומי רב מצד יועצי ההשקעות וגורמים רבים בשוק, ואנחנו בטוחים שהמגמה הזאת תמשיך להתעצם גם בעתיד, בין היתר באמצעות תשתית איכותית להצלחה, מוצרים טובים ונזילות גבוהה. אני רוצה להודות למשה ויינגרטן, מנכ״לֹ אלטשולר שחם Global opportunities, שעמל רבות להגשמת השת״פ שלנו עם בלארוק".
 
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה אמר: "אנו גאים על בחירתה של בלאקרוק, חברת ניהול הנכסים הפיננסים הגדולה בעולם, להשיק קרנות זרות למסחר בבורסה בתל אביב ולשווק אותן באמצעות אלטשולר שחם לציבור המשקיעים הישראלי. אנו רואים בכך הבעת אמון בשוק ההון הישראלי ובבורסה בתל אביב. רישום הקרנות הזרות בבורסה בתל אביב מאפשר לציבור המשקיעים בישראל חשיפה למגוון רחב יותר של השקעות, כולל השקעות גלובליות, במחירים תחרותיים. זהו חלק מהתוכנית האסטרטגית של הבורסה להגדיל את מספר השחקנים בשוק ההון ולהרחיב את מגוון השירותים והמוצרים לציבור המשקיעים, על מנת להפוך את הבורסה בתל אביב לדומיננטית ולנגישה יותר לציבור הרחב".

 

x