גולדמן סאקס ניהול נכסים (GSAM) הודיע על השקת פעילות קרנות סל באירופה, ועל הרישום למסחר של המוצר הראשון.

המוצר הראשון יהיה קרן סל מבוססת-חוקים ומרובת-גורמים של חברות אמריקאיות גדולות

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/10/2019

 

  • המוצר הראשון יהיה קרן סל מבוססת-חוקים ומרובת-גורמים של חברות אמריקאיות גדולות
  • טווח הפעילות של הקרן יורחב בחודשים הקרובים ויכלול את כל סוגי הנכסים והאזורים העיקריים
  • הקרן בנויה כמוצר פשוט, חכם ונגיש

 

גולדמן סאקס ניהול נכסים (GSAM) הודיעה היום על השקת פעילות קרנות סל (ETF) באירופה, ועל הרישום למסחר של המוצר הראשון.

הקרן האירופית החדשה של GSAM היא Goldman Sachs ActiveBetaÒ U.S. Large Cap Equity UCITS ETF (סימול: GSLC). קרן זו היא הגרסה האירופית של קרן הדגל של גולדמן סקס בארה"ב, אשר שווי הנכסים בניהולה הוא 6.5 מיליארד דולר, והיא קרן ה-ETF מרובת-הגורמים הגדולה ביותר בעולם כיום. קרן ה-ETF החדשה נרשמה היום למסחר בבורסת לונדון ותירשם למסחר בבורסות נוספות ברחבי אירופה בחודשים הקרובים. הקרן נועדה לספק פרופיל סיכון/תשואה משופר על פני מחזור ההשקעה הכולל ביחס למדדים המסורתיים המשוקללים המבוססים על שווי שוק.

בששת החודשים הקרובים מתכננת GSAM להשיק מגוון של קרנות ETF אשר יספקו גישה למספר שווקים, סוגי נכסים וסגנונות השקעה. רבות מאסטרטגיות ההשקעה הללו פותחו בבית ההשקעות תוך שימוש במומחיות ובניסיון של GSAM. קרנות ה-ETF נועדו להוות מוצר משלים למגוון הקרנות הפעילות של GSAM ונועדו לשילוב זו בזו או כחלק מתיקי השקעות מגוונים ורחבים יותר כדי לסייע ללקוחות למטב ולפשט את השקעותיהם הקיימות.

ניק פיליפס, ראש פעילות הלקוחות הקמעונאיים ב-GSAM, אמר: "לקוחותינו הגלובליים דורשים יתר בחירה בתיקי ההשקעות שלהם ואנו שמחים להשלים את המגוון הקיים של הקרנות שלנו באמצעות קרנות ה-ETF, אשר לדעתנו יעזרו לפשט את בניית התיק ויתרמו לתשואות מתואמות סיכון מעולות. הקרנות יהיו רלוונטיות הן ללקוחות קמעונאיים והן ללקוחות מוסדיים. זוהי תוספת משמעותית להיצע המוצרים הבינלאומי שלנו ואנו נלהבים להיכנס לשוק ה-ETF האירופי הצומח במהירות".

פיטר תומסון, ראש פעילות ה-ETF האירופית של GSAM, אמר: "קרנות ה-ETF של GSAM יהיו חכמות, פשוטות ונגישות. מערך המוצרים שאנו מתכננים להשיק בחודשים הקרובים יאפשר ללקוחותינו לבנות תיקי השקעות גלובליים מגוונים תוך שימוש במיקס של סגנונות השקעה אקטיביים ופסיביים. אנו מתמקדים בבניית הפעילות לטווח הארוך ומאמינים כי אנו מסוגלים לספק מבחר וביצועים מעולים ללקוחותינו באמצעות המוצר לסוגיו".

חטיבת ניהול הנכסים של גולדמן סאקס החלה להציע קרנות ETF בארצות הברית בספטמבר 2015, וכיום היא מנהלת 19 קרנות ETF בארה"ב בעלות שווי נכסי של 14 מיליארד דולר.

 

 

x