מניית הראל >> Manulife וקבוצת הראל ביטוח ופיננסים יבצעו השקעות משותפות בנכסי נדל"ן בארה"ב בסך של עד 1.2 מיליארד דולר אמריקאי

לקרנות המשקיעות בהראל אפריקה ישראל

 

 
איציק טאוויל, מיה כרמי-דרוראיציק טאוויל, מיה כרמי-דרור
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/12/2019

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן

 
Manulife Management Investment  שהיא זרוע ההשקעות הגלובאליות של ענקית הביטוח Manulife וקבוצת הראל ביטוח ופיננסים, ישקיעו יחד במגוון פרוייקטי נדל"ן ברחבי ארה"ב. ההשקעות ייעשו באסטרטגיות שונות ויכללו נכסי נדל"ן איכותיים במיקומים מרכזיים וכן נכסים שדורשים השבחה במגוון סקטורים לרבות משרדים, מגורים ונכסי לוגיסטיקה.    
 
לפי ההסדר שנחתם בין הצדדים, זרוע ההשקעות הגלובאליות תפעל לאיתור נכסי נדל"ן התואמים את אסטרטגיית השותפות מתוך מטרה ליצור תיק השקעות נדל"ן מגוון המתמקד בנכסי נדל"ן לרבות משרדים, מבני תעשיה ומגורים. שהיקפו צפוי להסתכם ב - 1.2 מיליארד דולר אמריקאי.
 
Manulife Management Investment הינה זרוע ההשקעות של קבוצת השקעות ושירותים פיננסים Manulife , האחראית בין היתר על ניהול ההון והנכסים הבינלאומי של הקבוצה. מנולייף בעלת נסיון של יותר מ -150 שנה בניהול כספים ושיתופי פעולה עם לקוחות מוסדיים וקמעונאיים בינלאומיים. משרדי הקבוצה ממוקמים בטורונטו ומספקים שירותים עבור לקוחותיהם בכל רחבי העולם לרבות אסיה, קנדה וארה"ב. נכון ליום 30 לספטמבר 2019 מנהלת 645 מיליארד דולר אמריקאי.
 
איציק טאוויל, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בהראל ברך על שיתוף הפעולה ומסר כי "שיתוף הפעולה עם ענקית ההשקעות ושירותים פיננסים מנולייף, מהווה צעד נוסף ביישום האסטרטגיה של הראל לגיוון תיק הנדל"ן שלה, זאת כאמור ביחס לסוגים מגוונים של נכסים בעלי פוטנציאל גאוגרפי, מתוך מטרה ליצור תשואה יציבה בטווח הארוך ללקוחות הראל, זאת לצד רמות סיכון נמוכות ויציבות, בנכסי איכותיים ובמיקומי מפתח”.
 
ביל מקדדן, מנהל ראשי גלובאלי וניהול נדל"ן במנולייף "שיתוף הפעולה עם קבוצת הראל והקמת הקרן המשותפת יאפשרו לנו למנף את תיק הנדל"ן, ובכך להגדיל את מגוון סוגי הנכסים האסטרטגיים שלנו המוסיפים ערך רב לתיק הנדל"ן".  
 
סטיב בלוויט מנהל ראשי גלובאלי וניהול השקעות במנולייף, הוסיף: "אנו שמחים להכריז על השותפות עם קבוצת הראל ואנחנו נרגשים מההזדמנויות בשוק הנדל"ן בארה"ב מתוך מטרה לספק תיק השקעות מגוון למשקיעים רבים ברחבי העולם, עם מגוון רחב סוגי של נכסים".  
 

 

x