הפניקס >> המזוודה הגיעה באיחור? החברה תדאג לכם להחזר מיידי בסך 150 דולר

לקרנות המשקיעות בהפניקס לחץ כאן 

 

 
דודי עוז מנהל תחום ביטוח נסיעות לחול בהפניקס דודי עוז מנהל תחום ביטוח נסיעות לחול בהפניקס
 

מיכאל לוי צלם פאביאן קולדורף
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/01/2020

חברת הביטוח הפניקס השיקה לאחרונה את הדור הבא של ביטוחי הנסיעות לחו"ל, הביטוחSmart Travel  מציע שירות דיגיטלי נוח לשימוש וזמין בכל מקום ובכל שעה 24/7, ומאתר עבור מבוטח הזקוק לטיפול רפואי בחו"ל רופאים מקצועיים זמינים, קובע את התור הכי קרוב במרפאה או אף בחדר המלון - ומסדיר את התשלום ללא מעורבות המבוטח וללא צורך בתשלום והגשת תביעה.
 
עתה, מוסיפה חברת הפניקס שירות חדש לביטוח Smart Travel - ומהיום תעניק החזר מיידי של 150 דולר לנוסע, במקרה של עיכוב בקבלת המזוודה. ההחזר יתבצע באופן מיידי 24/7, ישירות דרך העברה בנקאית לחשבון המבוטח. השימוש בשירות נוח וקל לשימוש ומתבצע בלחיצת כפתור. עם פתיחת האפליקציה יש ללחוץ על "איחור בהגעת הכבודה" ומיד נפתח שירות אוטומטי מול נציג באמצעות הוואטסאפ. מצלמים את האישור של חברת התעופה בנושא עיכוב הכבודה - ומקבלים את הכסף בחשבון.
 
בהפניקס מספרים שמדובר בשירות נוסף שיהפוך את חוויית הנסיעה לחו"ל לנוחה יותר, גם כאשר משתבשות התוכניות. "עד היום, על מנת שמבוטח יקבל החזר על איחור הכבודה, היה עליו להגיש חשבוניות על הוצאות. Smart Travel  הוא הביטוח המתקדם ביותר בארץ בתחום הנסיעות לחו"ל, עם כיסוי ללא הגבלה כולל פינוי אווירי, הטסה רפואית ואשפוז בחו"ל, ועתה החלטנו לחסוך למבוטחים גם את 'כאב הראש' הזה, עם החזר מיידי על איחור הכבודה, ישירות לחשבון המבוטח", אומר דודי עוז, מנהל תחום ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת הפניקס. "השירות הדיגיטלי שהשקנו לאחרונה זוכה כבר לתגובות חיוביות רבות מקרב הנוסעים הישראליים, שנהנים מאפליקציה נוחה לשימוש וזמינות 24/7 שלנו. חשוב לנו להיות לעזרתם של הנוסעים גם ברגעים הפחות נעימים של הטיול, בין אם זה בעיכוב המזוודה ובין אם זה בעת הצורך לראות רופא במדינה זרה או להתייעץ טלפונית עם רופא מישראל".
 
 
x