מניית טוגדר פארמה >> התחלת פעילות מסחרית והסכמי מכירה מהחווה באשקלון בוחנת החברה גיוס אג"ח להמרה

לקרנות המשקיעות בטוגדר לחץ כאן 

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/01/2020

לקרנות המשקיעות בטוגדר לחץ כאן 

 

טוגדר פארמה מודיעה כי לאור התחלת פעילות מסחרית והסכמי מכירה מהחווה באשקלון בוחנת החברה גיוס אג"ח להמרה

החווה באשקלון היא בהיקף כולל של 20 דונם, מהגדולות בישראל וטוגדר חתמה על הסכמי מכירת תוצרת קנאביס רפואי בהיקף של למעלה מ-200 מיליון שקל
 
טוגדר (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול וייצור מוצרי קנאביס רפואי, מדווחת כי בהמשך להיערכות לקראת קציר תוצרת קנאביס הצפויה ברבעון הראשון של 2020, פעילות מסחרית ומכירות ללקוחות החברה בוחנת טוגדר פארמה גיוס אג"ח להמרה שישמשו את החברה לפעילות השוטפת ולהון חוזר.
 
ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר: "לאחר שתילה נרחבת בחווה באשקלון, שהחלה במהלך הרבעון הרביעי של 2019, אנחנו מאיצים את הפעילות המסחרית שלנו במטרה להשלים קציר תוצרת קנאביס רפואי בהיקף משמעותי כבר ברבעון הראשון של 2020. עם הכניסה לשלב התפעולי אנו בוחנים פתרונות מימון המתאימים לשלב זה, לרבות גיוס של אג"ח להמרה, אשר יקדם את מימוש התוכנית העיסקית שלנו."
 
לאחרונה דיווחה החברה על הסכם למכירת תוצרת קנאביס רפואי מהחווה באשקלון, המחזיקה רישיון לייצור קנאביס רפואי בתקינת GAP. במסגרת ההסכם תמכור טוגדר 2 טון תוצרת הקנאביס הרפואי ליוניבו המחזיקה ברישיון למפעל בתקינת GMP. המוצרים שייוצרו מיועדים למטופלים בעלי רישיון תחת האסדרה החדשה וימכרו בבתי מרקחת בישראל. הסכם זה מצטרף להסכם מכירת תוצרת קנאביס רפואי לחברת קנ-טק בהיקף של לפחות 192.5 מיליון שקל ל-5 שנים
 
המעבר להפעלה מסחרית של החווה בישראל בוצע לאחר שהחברה קיבלה אישור IMC-GAP. המתקן באשקלון הוא בהיקף של 20 דונם, אחד הגדולים בישראל, ומאפשר לחברה גידול תוצרת קנאביס רפואי בהיקפים גדולים. מוצרי הקנאביס הרפואי של טוגדר יהיו זמינים בהמשך בבתי המרקחת ולמטופלי קנאביס רפואי בישראל, אשר סובלים בחודשים האחרונים ממחסור חמור במוצרים. בכוונת החברה להביא את החווה באשקלון לכושר ייצור גבוה ולחתום על הסכמים מסחרים נוספים.
 
החברה מייעדת חלק מהתוצרת בחווה לצורך הפקת מוצרי שמן של מותג "קנאבליס" שהינו חלק מקבוצת טוגדר פארמה וכאמור ללקוחות שונים נוספים. 'קנאבליס', הפועלת תחת טוגדר פארמה, היא חברה ישראלית הפעילה כעשר שנים בתחום הקנאביס הרפואי. לקנאבליס הסכם שיתוף פעולה עם בי"ח הדסה עין כרם בו לחברה אזור להדרכה וטיפול אשר מאז הקמתו נתן מענה נרחב לאלפי מטופלים בקנאביס רפואי. הנהלת קנאבליס וצוות עובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב בפיתוח מוצרים, ניהול מפעל ליצור מוצרי קנאביס רפואי וטיפול בחולים. להנהלת טוגדר וקנאבליס הצטרף לאחרונה יואב אליישוב, לשעבר מנכ"ל חברת התרופות תרימה ובכיר בנוברטיס, שמונה למנהל תחום פארמה בחברה.
 
לצד פעילות הפארמה, טוגדר פעילה גם בתחום הקוסמטיקה מבוססת CBD יחד עם חברת פרמייר ים-המלח. בכוונת החברות, באמצעות חברת ייצור הולנדית בעל אישורים מתאימים, לייצר אלפי יחידות של שלושת המוצרים המאושרים וכי אלו יופצו למכירה בנקודות הפצה במדינות אשר בהן מכירת המוצרים הינה בהתאם לדין.
x