בנק ההשקעות סטיפל פותח סניף בישראל

הבנק ממנה את אלן דאבקין כמנכ"ל

 

 
אלן דאבקין אלן דאבקין
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/01/2020

סטיפל הכריזה היום על פתיחתו של הסניף הראשון שלה בישראל, אשר מתמקד בבנקאות השקעות ושירותים פיננסים  בתחום. מיקומו של הסניף בתל-אביב, ואלן דאבקין מכהן כמנכ"ל הסניף בישראל.
 
דאבקין נחשב לאחד הבנקאים הבולטים בתחום ההשקעות הגלובליות בישראל, הוא בעל ניסיון של מעל 20 שנים בייעוץ עסקאות ישראליות בין-לאומיות של מיזוג ורכישה בשוק הפרטי והציבורי. לאורך הקריירה שלו הוא ייעץ בעסקאות בשווי אשר מסתכם בכמעט 40 מיליארד דולר בסקטורים שונים אשר כוללים בין היתר טכנולוגיה, בריאות, תעשיה, אנרגיה ונדל"ן. דאבקין היה אחד מראשוני המקימים של Citigroup בנק ההשקעות בישראל, ובמהלך 13 שנות כהונתו גם כדירקטור, תרם ופיתח את נוכחותה המשמעותית בארץ. בשלב מאוחר יותר, דאבקין שימש כשותף מנהל בקרנות פרייבט אקויטי בינהם ספרינג היל פארטנרס והקרן של צ'יינה אוורברייט בישראל.
 
סטיפל הוא בנק השקעות ייחודי אשר משרת לקוחות בשוק הביניים. לפי Dealogic data, בנק סטיפל מדורג במקום ה-1 בקרב חברות שוק ביניים בעסקאות A&M מתחת ל-1 מיליארד דולר, במקום ה-1 בעסקאות אקויטי מתחת ל-1 מיליארד דולר בשווי שוק, והוא ממוקם בין שלושת הטובים ביותר בעסקאות אקויטי עבור חברות פורטפוליו של קרנות הון-סיכון. בנוסף, סטיפל מדורג בראש המוסדות בארה"ב אשר מעניקים מחקר אקויטי והוא מציע כיסוי רחב יותר מכל בנק השקעות אחר עבור חברות קטנות-בינוניות.
 
"אני נרגש להצטרף לפלטפורמה של סטיפל," ציין אלן דאבקין. "בעוד שישנם כמה Bulge Brackets גדולים אשר פעילים בישראל, ישנה נוכחות מוגבלת של בנקים הממוקדים בשוק הביניים. עם נוכחות מקומית אקטיבית, אנו מסוגלים לספק מגוון רחב של שירותי ייעוץ אסטרטגי טובים יותר ובאיכות גבוהה, וכן שירותי גיוס הון בכדי לתמוך בלקוחות הישראליים משוק הביניים אשר סובלים ממחסור בשירותים מתאימים."
 
 
x