מיטב דש גמל ופנסיה חתם עם מבטחת המשנה סוויס רה

ההסכם שנחתם אינו מוגבל בזמן, והאחריות הביטוחית בין שני מבטחי המשנה תועבר כך שיישמר רצף ביטוחי לעמיתים.

 

 
טדי לין מנכל מיטב דש גמל ופנסיהטדי לין מנכל מיטב דש גמל ופנסיה
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/01/2020

מיטב דש גמל ופנסיה חתם על חוזה התקשרות עם חברת סוויס רה, ממבטחות המשנה הגדולות בעולם. ההסכם שנחתם אינו מוגבל בזמן, והאחריות הביטוחית בין שני מבטחי המשנה תועבר כך שיישמר רצף ביטוחי לעמיתים.
 
קרן הפנסיה של מיטב דש, הקרן הנבחרת הגדולה ביותר, מנהלת מעל ל-12 מיליארד שקל ובה חברים מעל ל- 300,000 עמיתים. יחד עם מבטח המשנה, החברה נהנית מיציבות אקטוארית משמעותית. שיעור הכיסוי הביטוחי לעמיתי הקרן, בגובה של 70%, יישאר זהה, והצטרפות ללא חיתום תימשך כל עוד הקרן מוגדרת כקרן פנסיה נבחרת.
 
במסגרת ההסכם, השיגה מיטב דש הטבות משופרות מעבר לתעריפים הקבועים על ידי משרד האוצר, אשר מבטיחים תנאים מיטביים מול התנאים של קרנות הפנסיה המנוהלות ע"י חברות ביטוח שאין להן מבטח משנה. מרבית התנאים שנחתמו עם חברת סוויס רה, דומים לאלה שהיו עדה כה.
 
קרן הפנסיה הנבחרת של מיטב דש גדולה משמעותית מהקרנות המתחרות, הן במספר העמיתים והן במספר הנכסים המנוהלים. זו הפעם השנייה שקרן הפנסיה של מיטב דש זוכה במכרז של המדינה. בניגוד למכרז הראשון, הפעם, החל מחודש אפריל 2019, נדרשו המעסיקים לקיים מכרז פנסיוני או לבחור באחת מארבע קרנות הפנסיה הנבחרות. יציבותה, אמינותה ובעיקר המוכנות התפעולית והשירותית של מיטב דש לקליטת מצטרפים בהיקפים גדולים, הביאה לכך שעשרות מעסיקים בחרו בבית ההשקעות כקרן הפנסיה הנבחרת לעובדיהם ונבחרה ע"י מומחי הענף כקרן הפנסיה הנבחרת של שנת 2019.
 
x