לאחר קבלת אישור הממונה על שוק ההון: כספי הפנסיה של עובדי חברת נמלי ישראל בהיקף של כ-4 מיליארד שקל עוברים לבית ההשקעות הלמן-אלדובי

רמי דרור, מנכ"ל הלמן-אלדובי: בית ההשקעות ממשיך בתנופת הצמיחה ובגיוס עמיתים וימשיך לחולל את התחרות בתחום החיסכון ארוך הטווח בישראל

 

 
רמי דרור מנכל הלמן אלדובירמי דרור מנכל הלמן אלדובי
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/01/2020

לאחר קבלת אישור הממונה על שוק ההון, הביטוח והחסכון, כספי הפנסיה של כ-2,300 עובדי חברת נמלי ישראל, בהיקף של כ-4 מיליארד ₪, עוברים לבית ההשקעות הלמן-אלדובי.  זאת לאחר שבית ההשקעות זכה לפני למעלה משנה (נובמבר 2018) במכרז שהתקיים להקמה וניהול של ניהול קופת הגמל המרכזית לקצבה  של עובדי חנ"י למשך 5 שנים עם אופציה להארכה.  במכרז התמודדו מספר גופים והבחירה נעשתה על פי קריטריונים שונים, ובכללם תשואות ודמי ניהול. על פי דרישת המכרז, בית ההשקעות הקים  עבור חנ"י קופה ייעודית שתנוהל תחת חברת הלמן-אלדובי גמל ופנסיה. עם הקמת הקופה, הכספים אשר הוחזקו עד כה בחשבונות ייעודיים שהתנהלו על שם חברת נמלי ישראל בנאמנות לטובת עובדים וגמלאים שחל עליהם הסדר פנסיה תקציבית, יועברו לבית ההשקעות.

חברת נמלי ישראל מקימה, מפתחת ומשכללת את נמלי הים המסחריים בחיפה, באשדוד ובאילת ומופקדת על הקמת הנמלים החדשים: נמל הדרום באשדוד, ונמל המפרץ בחיפה, לתועלת המשק ולקידום כלכלת ישראל. חברת נמלי ישראל מדורגת Aa1 (אופק יציב) ע"י חברת מדרוג ו AAA -ע"י מעלות, והכנסותיה מושקעות בפיתוח נמלי הים. תכניות הפיתוח שמבצעת החברה נועדו לתת  מענה לצרכי המשק בראיית הדורות באים, להבטיח את פקידתן של אניות הענק לאור השינויים הדרמטיים בגודל האניות ולמצות את הפוטנציאל הטמון במיקומה האסטרטגי של ישראל.

בית ההשקעות הלמן-אלדובי, בית ההשקעות הלמן-אלדובי, בניהולם של רמי דרור, מנכ"ל, ואורי אלדובי, יו"ר, מנהל נכסים בהיקף של כ-66.7 מיליארד ש״ח (כולל קופת חנ"י).  בית ההשקעות הוקם בשנת 1995 והינו אחד מבתי ההשקעות הוותיקים בשוק ההון הישראלי ובעל נסיון רב ומוצלח בקליטה, הטמעה ומיזוגים של קופות גמל ייחודיות.  בתקופה האחרונה מציג הבית צמיחה ניכרת בהיקף הפעילות ובהצטרפות עמיתים.  קרן הפנסיה של בית ההשקעות הינה אחת מארבעת הקרנות שזכו במכרז פנסיית ברירת המחדל של משרד האוצר. כמו כן, הקים הבית בשנים האחרונות פעילות בתחום קרנות ההשקעה האלטרנטיביות, פעילות שצפויה להתפתח ולהפוך לזרוע משמעותית בפעילות בית ההשקעות. לאחרונה פורסם כי  קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי מובילה בהיקף גיוס עמיתים חדשים עם 51,467 עמיתים פעילים חדשים בשלושת הרבעונים הראשונים של 2019.

רמי דרור, מנכ"ל הלמן-אלדובי:  בית ההשקעות ממשיך בתנופת הצמיחה ובגיוס עמיתים וימשיך לחולל את התחרות בתחום החיסכון ארוך הטווח בישראל. כבית השקעות המתמחה בתחום הפנסיוני, להלמן-אלדובי נסיון רב בקליטה וניהול של קופות גמל לסוגיהן ואנו משוכנעים כי הדבר  יאפשר לנו להעניק לעובדי חברת נמלי ישראל, וגימלאיה,  את השירות הטוב והמקצועי ביותר.  

 

 

 

 

x