שלמה שמאי מצטרף לאיילון כמנהל אגף מערכות מידע

עמית גבע, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף מערכות מידע באיילון חברה לביטוח, הודיע על רצונו לפרוש ולצאת לדרך חדשה בתחום מערכות המידע בחו"ל

 

 
 איילון צילום ליאור שמחי איילון צילום ליאור שמחי
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/01/2020

עמית גבע, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף מערכות מידע באיילון חברה לביטוח, הודיע על רצונו לפרוש ולצאת לדרך חדשה בתחום מערכות המידע בחו"ל. גבע צפוי לעזוב את תפקידו בחודש פברואר לאחר למעלה משלוש שנות פעילות, במהלכן תרם משמעותית לייצוב ושדרוג מערכות המידע באיילון וכן גיבש צוות מנהלים ועובדים רתום ומקצועי. בתקופת הניהול של גבע עמד אגף מערכות מידע בהצלחה בשורה של יעדים אתגריים במיוחד שכללו פיתוח מערכות חדשות, שדרוג הקיימות והעלאת רמת התשתיות באופן משמעותי.

את גבע צפוי להחליף שלמה שמאי, אחד המנמ"רים הוותיקים בתעשייה שבעשור האחרון הוביל את אגף המחשוב של הפניקס. קודם לכן במשך כ- 25 שנה כיהן שמאי בשורה של תפקידים בכירים בבנק הפועלים, ביניהם מנמ"ר הבנק בניו-יורק ואחר כך מנהל אגף הפיתוח בישראל.

אריק יוגב, מנכ"ל איילון, הודה לעמית גבע על תרומתו הרבה לצמיחת החברה, על עבודתו המקצועית ועל מחויבותו ומסירותו וביקש לאחל לו הצלחה בפעילות החדשה והמאתגרת בחו"ל. יוגב ברך את שלמה שמאי על הצטרפותו למשפחת איילון, איחל לו הצלחה וציין: "אין לי ספק כי הניסיון העשיר והמקצועיות של שלמה בתחומי ה-IT המורכבים יתרמו רבות לאיילון ויעצימו עוד יותר את כלל המערכות בחברה."

 

 

x