מניית על בד >> אמנון ברודי הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו כיו"ר; ישמש יועץ ליו"ר ולמנכ"ל

לקרנות המשקיעות בעל בד לחץ כאן 

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/01/2020

לקרנות המשקיעות בעל בד לחץ כאן 

 

חברת על בד מדווחת היום כי יו"ר הדירקטוריון מר אמנון ברודי הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בסוף חודש מאי 2020. ברודי מילא שורה של תפקידים בכירים בעל בד לאורך 35 שנים. דירקטוריון החברה נעתר לבקשה, ובעלי השליטה יפעלו לאתר ולמנות יו"ר חדש. ברודי הינו חבר משק משואות יצחק, בעלת השליטה בחברה.

הנהלת החברה ומועצת המנהלים פנתה למשק ולמר ברודי בבקשה להמשיך להעסיקו בייעוץ ופיתוח עסקי וכן בליווי פרויקטים על מנת להמשיך וליהנות מהניסיון והידע הרב שצבר לאורך השנים. מר ברודי נתן תשובה חיובית. פרטי ההסכם וצורת ההתקשרות יסוכמו בחודשים הקרובים ובתאום עם היו"ר שיבחר.

ברודי שימש לאורך 20 שנה מנכ"ל על בד, וב-15 השנים האחרונות יו"ר פעיל בחברה, במהלכן הוביל את החברה להימנות על צמרת היצרניות העולמיות בתחום המגבונים הלחים וההיגיינה הנשית. לאורך כל השנים היה ברודי מעורב באופן פעיל בהרחבת פעילות החברה, הן בדרך של צמיחה אורגנית והן בדרך של רכישות ומיזוגים. כעת, לאחר השלמת הליך התייעלות מקיף ושיפור ניכר ברוב אתרי החברה, מצא לנכון ברודי לפרוש מתפקידו כיו"ר, ולבקשת החברה, הסכים להמשיך ולתרום מהידע והניסיון שלו כיועץ מיוחד לחברה, ככל שיידרש בידי החברה.

מר אמנון ברודי מסר כי "אני מסיים את תפקידי כיו"ר על בד בסיפוק עצום נוכח ההישגים והמעמד העסקי המוביל של החברה. כמי שליווה את על בד מימיה הראשונים אני רואה בגאווה את ההתפתחות שביצעה החברה הודות למאמץ, למחויבות וליצירתיות שהפגינו עובדי החברה ומנהליה. כמו כן אני אסיר תודה לחברי מועצת המנהלים לדורותיהם, הנהלת המשק וחבריו שנתנו בי את אמונם ואת הזכות להוביל את החברה במשך שנים כה רבות".       

x