מניית כיל >> דורגה במקום הראשון בקרב חברות ההשוואה במדד ה ESG של בלומברג

כיל שומרת על המקום הראשון בקרב החברות הישראליות המדורגות ע"י בלומברג.
לקרנות המשקיעות בכיל לחץ כאן 

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/01/2020

לקרנות המשקיעות בכיל לחץ כאן 
 
כיל (NYSE ו-TASE: ICL), יצרנית גלובלית מובילה של מינרלים וכימיקלים מיוחדים, הודיעה היום כי לאחר השלמת דירוג בלומברג בנושאי קיימות בתחומי הסביבה, החברה והממשל התאגידי ("ESG") בהתבסס על נתוני 2018, עלה ציון החברה ל 67 לעומת 60 ו 52 בהתבסס על נתוני 2017 ו 2016, בהתאמה. לראשונה זכתה כיל לציון הגבוה מבין החברות המקבילות לה בענף הדשנים. בנוסף, זו השנה השנייה ברציפות בה זוכה כיל לציון הגבוה ביותר בקרב החברות הישראליות המדורגות ע"י בלומברג.
 
מדד ה ESG של בלומברג מתבסס על כ 250 פרמטרים המודדים את ביצועי החברות בתחום הקיימות תוך בחינת מגוון פרמטרים כגון השפעה סביבתית, בריאות ובטיחות, שוויון וגיוון בהעסקת עובדים, אתיקה, ממשל תאגידי ועוד. מדד זה הנו אחד המדדים המובילים בקרב משקיעי קיימות ברחבי העולם. הדירוג מתייחס למידע ציבורי הנאסף ע"י האנליסטים של בלומברג, בין השאר דוח האחריות התאגידית, דוח ה CDP והדוחות הכספיים של כיל.
 
מנכ"ל כיל, מר רביב צולר מסר: "ההישג הבולט של כיל הוא תוצאה של שיפור מתמשך של פרקטיקות ה- ESG שלנו ושל הצעדים שנקטנו להגברת השקיפות שלנו בכל נושא הקיימות. השיפור מיוחס גם למאמצים שהשקיעו מנהלי ועובדי כיל בניתוח הפערים בנושאי קיימות שמבצעת החברה מדי שנה. המאמצים הנרחבים של כיל לקידום קיימות באים לידי ביטוי בדוח האחריות התאגידית המפורט, המתקדם והחדשני של החברה".
 
x