הפניקס >> "save well" - מסלול הטבות שיעניק הנחות בדמי הניהול במוצרי חיסכון

לקרנות המשקיעות במניית הפניקס לחץ כאן  

 

 

 
רג`uאן גרייב צילום: פאביאן קולדורףרג`uאן גרייב צילום: פאביאן קולדורף
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/01/2020

לקרנות המשקיעות במניית הפניקס לחץ כאן  
 
הפניקס משיקה בימים אלה מסלול הטבות, שיאפשר לסוכניה ולקוחותיה ליהנות מהנחות אטרקטיביות בדמי הניהול. "save well" הוא מסלול הטבות שיופעל באמצעות סימולטור דיגיטלי המראה בזמן אמת את דמי הניהול המופחתים המוצעים ברכישת מוצרי חיסכון פנסיונים ופיננסים. ככל שלקוח ירכוש יותר מוצרי חיסכון עם צבירות גבוהות יותר, כך הוא יקבל יותר הטבות והנחות בדמי הניהול.
 
באמצעות סימולטור הטבות אינטרנטי נח וקל לשימוש יתאפשר לסוכן להציג למבוטח השוואה, בין שיעורי דמי הניהול המקובלים לעומת דמי ניהול המוצעים בהפניקס כאשר הלקוח משלב כמה מהמוצרים הבאים: פנסיה, חיסכון פרט, מסלול לזמן פרישה, השתלמות, קופות גמל לרבות תיקון 190 וקופת גמל להשקעה.
 
"מסלול ההטבות החדש "save well" משנה את התפיסה השיווקית, שהייתה נהוגה עד כה בענף מוצרי החיסכון." אומר רג'ואן גרייב, סמנכ"ל בכיר, מנהל מוצרי חיסכון ארוך טווח וסיכוני חיים בהפניקס.  "הפניקס היא החברה החדשנית והמתקדמת ביותר שרואה את לקוחותיה במרכז ושואפת לפתח בעבורם את המוצרים הטובים ביותר. בזכות דמי ניהול אטרקטיביים וכתובת אחת ללקוח, אני סמוך ובטוח שמהלך זה יסייע לסוכנינו להרחיב את מעגל לקוחותיהם ולהציע להם את המוצרים האיכותיים של הפניקס". הוסיף גרייב.
 
שי אביסירא, סמנכ"ל מנהל מטה מכירות הפניקס הוסיף: "באמצעות השימוש בסימולטור הטבות ייעודי ייהנו הסוכנים מערך מוסף שיכול להגדיל את היקף הלקוחות שלהם, ואת שביעות רצונם לאורך זמן. בנוסף, ייהנו הסוכנים והלקוחות מקורת גג אחת המרכזת את השירות עבורם מקצה לקצה. מהלך זה הוא סנונית ראשונה במגמה זו באמצעותו, נרחיב את ארגז הכלים של הסוכן בכדי שיביא ערך כלכלי גדול יותר נוסף לערכים המקצועיים והשירותיים שהוא מייצר ללקוחות שלו."
 
 

 

x