מניית הראל >> הראל פיננסים מאמצים מדיניות ירוקה וערכו שבוע קיימות לכל העובדים

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 

 

 
טל קדם צילום מיה כרמי דרורטל קדם צילום מיה כרמי דרור
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/01/2020

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 

 

הראל פיננסים מאמצים מדיניות ירוקה ולרגל אימוץ המדיניות של החברה- "הראל פיננסים ירוקה" ועל רקע הדאגה לשמירה על כדור הארץ, הוחלט לערוך שבוע קיימות לכל עובדי החברה. בתחילת השבוע חולקה לכל עובד ערכה רב-פעמית אשר תחליף את השימוש בכלים חד פעמיים. הערכה כללה בקבוקים לשימוש רב פעמי, כוסות רב שימושיות וכלים נוספים כגון: צלחות, סכו"ם וכו'. בנוסף, התקיימו מגוון פעילויות נוספות שכללו הפנינג חגיגי בסימן קיימות וסביבה, שוק "תן-קח" שהוקם בקפיטריית העובדים  ובו עובדי החברה מסרו זה לזה ספרים, בגדים וצעצועים. כמו כן, התקיימו הדרכות לכל העובדים  על המשמעות והצורך בשמירה על הסביבה וכיצד כל אחד יוכל לסייע לכך. עוד במסגרת שבוע הקיימות, הגיעו נציגי Waze Carpool בכדי לעודד שימוש בהסעות משותפות לעבודה ובחזרה (באמצעות אפליקציית Waze Carpool) . כמו כן, בכוונת הראל פיננסים להשיק בקרוב שתי קרנות נאמנות שמתמחות בהשקעות ירוקות.

טל קדם מנכ"ל הראל פיננסים הודה לעידן טמיר, אשר הוביל את הפרויקט, וכן לשרי רבינוביץ' ולעובדים נוספים שנרתמו לקידום המהלך לצורך העלאת מודעות ושינוי דפוסי התנהגות. לדבריו, "על רקע המגמה העולמית של יצירת אחריות חברתית והתייעלות כלכלית, החלטנו להרחיב משמעותית את הפעילויות למען שמירה על הסביבה".
 
בהראל ביטוח ופיננסים פועלים במשך שנים לשמירה על הסביבה. במסגרת זו המדיניות הסביבתית של הקבוצה כוללת מדידה ושיפור שוטף של ביצועים סביבתיים כגון צריכת אנרגיה, צריכת נייר, פליטות פחמן ופסולת על סוגיה. כמו כן מקדמת החברה כשניתן מחזור ואו שימוש חוזר במשאבים שונים.
 
בנוסף משקיעה החברה בפיתוח מוצרים ביטוחים ופיננסים בעלי ערך סביבתי כגון פוליסת סוויץ המעודדת צמצום נסועה ואפ גרייד 10,000 המאפשרת הנחה בביטוח המקיף לנוסעים פחות מ10000 ק"מ לשנה  וכן פוליסת אדירה ירוקה לבטוח מתקנים ביתיים לייצור חשמל מאנרגיה סולארית.
 
הראל הייתה קבוצת הביטוח והפיננסים הראשונה שדיווחה לפני שנים בשקיפות על כלל הביצועים הסביבתיים לכלל מחזיקי העניין עפ"י תקנים בינ"ל. כאשר בשנת 2018 הצטרפה קבוצת הראל לחברות הביטוח והפיננסים המובילות בעולם המנהלות את נושא הסיכונים הסביבתיים.
 
x