מניית הראל >> תייצג בישראל את ענק הביטוח האמריקני Hartford Insurance

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 
 

 

 

 
יאיר המבורגר הראליאיר המבורגר הראל
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/01/2020

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 
 
חברת הביטוח The Hartford Insurance Comapny  היא אחת מחברות הביטוח הוותיקות בצפון אמריקה שמניותיה נסחרות בבורסה של ניו יורק ("הביג בורד").  החברה, נמנית  עם רשימת FORTUNE  500  נוסדה בשנת 1810 עם הון התחלתי של 15,000 דולרים, וצמחה מאז להיות אחת מהמובילות בצפון אמריקה.  היקף פרמיות הביטוח שביצעה החברה בשנת 2018 עמד על 16 מיליארד דולר ולחברה נכסים פיננסים וקרנות מנוהלות בהיקף של 104.8 מיליארד דולר.  היקף ההכנסות הכולל של החברה הגיע אשתקד ל-19 מיליארד דולרים, והיקף הפרמיות המובטחות של החברה הגיע ל-7.1 מיליארד דולרים.
נשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים גדעון המבורגר, מסר כי "ההסכם לייצוג בלעדי של ענק הביטוח האמריקני הארטפורד, פותח בפני חברות ישראליות הפועלות בצפון אמריקה אפשרויות גדולות.  ההסכמים של הראל עם חברות ביטוח גלובליות מהמובילות בעולם, מעצימים את מעמדה המקצועי של קבוצת הראל ומאפשרים לה להיענות לדרישות ביטוחיות של חברות ישראליות גלובליות, בעלות שלוחות ומפעלים בכל העולם.  כמו כן מהווים ההסכמים הבינלאומיים פלטפורמה שיווקית משמעותית כלפי חברות בינלאומיות שמעוניינות לפעול בארץ". המבורגר הוסיף כי "לקבוצת הראל ביטוח ופיננסים ניסיון רב בהסכמים גלובליים עם חברות ביטוח בינלאומיות מהמובילות בעולם המדגישים את מקצועיותה של קבוצת הראל, ומחזקים את רמת האמון שקבוצת הראל זוכה לה מצד המבטחים ומבטחי המשנה בעולם".           
 
חברת הביטוח "הארטפורד אינשורנס" משווקת, את מוצרי הביטוח שלה בצפון אמריקה באמצעות רשת של מאות אלפי סוכני ביטוח עצמאיים הפועלים בכל רחבי היבשת. בנוסף, משווקת החברה את מוצריה באמצעות ארגונים ייציגים ובין השאר היא חברת הביטוח היחידה בצפון אמריקה המציעה תוכניות ביטוח לארגון הגמלאים של ארה"ב     (AARP’s = American Association of Retired Persons), ארגון המונה כיום 38 מיליון חברים.
לפני מספר חודשים רכשה חברת הארטפורד את הסינדיקט  ב-Lloyd`s Navigators תמורת 2.1 מיליארד דולר.  
 
 

 

x