מור בית השקעות מצטרף ל- Best Invest‏

מור יחל לנהל את פוליסות החיסכון במקום בית ההשקעות פסגות, ויצטרף לארבעה בתי השקעות שמנהלים את כספי Best Invest בהיקף של יותר מ-10 וחצי מיליארד שקלים.

לקרנות המשקיעות במור השקעות לחץ כאן 

 

 
שמעון מירון מנכל הכשרהשמעון מירון מנכל הכשרה
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/01/2020

Best Invest, פוליסת החיסכון של הכשרה חברה לביטוח, מצרפת את מור בית השקעות, מבתי ההשקעות הצומחים בישראל, לניהול כספי לקוחותיה.
Best invest פוליסת החיסכון של הכשרה חברה לביטוח, אשר דיווחה לאחרונה כי סיימה את 2019 עם נכסים מנוהלים בהיקף של למעלה מ-10.5 מיליארד שקלים, משמשת כמנוע צמיחה בתחום הפיננסי בהכשרה ומהווה מקור צמיחה בתחום דמי הניהול הקבועים.
בית ההשקעות מור יחל לנהל את פוליסות החיסכון במקום בית ההשקעות פסגות, ויצטרף לארבעה בתי השקעות שמנהלים את כספי Best Invest: אלטשולר שחם, ילין לפידות, אקסלנס קסם ומיטב דש . בנוסף קיים מסלול ניהול באמצעות הכשרה. המסלולים עם הגיוסים הגבוהים ביותר בתוכנית היו בניהול אלטשולר שחם עם ניהול של מעל 5 מיליארד שקלים, וילין לפידות, המנהלת כ-3 מיליארד שקלים. כל בתי ההשקעות מנהלים שלושה מסלולים: כללי, מנייתי ואג"חים. 
מור הוא מבתי ההשקעות הצומחים בישראל. היקף הנכסים המנוהלים על ידי בית ההשקעות, שהוקם בשנת 2006 ומתמחה בניהול תיקי השקעות, ניהול קרנות נאמנות, ניהול מסלולי חיסכון לטווח ארוך וניהול קרנות גידור, עלה מתחילת 2019 ועד נובמבר בכ-24.2% (כ-4.8 מיליארד שקלים). נכון ל-14 בנובמבר 2019, בית ההשקעות ניהל נכסים בהיקף של כ-24.5 מיליארד שקלים. מור הוא בית השקעות ציבורי שמנוהל על ידי יוסי ואלי לוי, ממייסדי החברה ומנכ"לים משותפים.
לדברי יוסי לוי, מנכ"ל מור בית השקעות, "פוליסות חיסכון הן מהמוצרים הצומחים והאטרקטיביים בישראל. שיתוף הפעולה יאפשר לנו להציע מוצר איכותי, המגובה בתפעול של הכשרה ביטוח ובניהול ההשקעות המקצועי והמנוסה של מור בית השקעות".
לדברי שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "בשנים האחרונות נחשב בית ההשקעות מור לבית ההשקעות הצומח ביותר בישראל עם ביצועים יוצאי דופן. אני מברך על שיתוף הפעולה ומשוכנע כי השילוב בין מור לבין הכשרה עם פוליסת החיסכון BEST INVEST, יביא בשורה לקהל לקוחותינו וסוכנינו".
בית ההשקעות מור יכנס במקום בית ההשקעות פסגות.
הכשרה עדכנה את סוכניה ואת לקוחותיה על שינוי מסלול ההשקעה המחליף את מסלולי פסגות בית השקעות.
בתוך כך הודיע זיו ורטהיימר מנהל חטיבת הפיננסים כי החל מה- 1.1.2020 ניתן לבצע הפקה דיגיטלית של פוליסות בסט אינווסט ישירות מהמערכת של  sms2010.
 

 

x