מניית אדגר >> רשת מתחמי העבודה הבינלאומית BRAIN EMBASSY מבית אדגר נכנסת לראשונה לישראל

לקרנות המשקיעות באדגר לחץ כאן 

 

 
ניר קלנר ואורן זוגלן צלם תום קוקניר קלנר ואורן זוגלן צלם תום קוק
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/01/2020

לקרנות המשקיעות באדגר לחץ כאן 

BRAIN EMBASSY רשת מתחמי עבודה בינלאומית מובילה מבית אדגר, פותחת  סניף ראשון בישראל ברחוב השלושה בתל אביב. הרשת שהחלה את פעילותה בפולין בשנת 2016 והפכה למובילה בתחומה, מנהלת נכון להיום כ- 20,000  מ"ר בפולין, וישראל ובקרוב תפתח סניף ראשון בבלגיה.

הסניף הראשון של הרשת משתרע על כ- 4,000 מ"ר ועל פני 4 קומות בבניין של חברת האם אדגר בתל אביב. הסניף שהוקם ועוצב בהשקעה של כ-20 מיליון שקל על ידי משרד אדריכלים רועי דוד יכלול כ- 450 עמדות עבודה  ובנוסף יציע ללקוחותיו (בריינרים) מרחב עבודה פתוח, טרקלין, חדרי ישיבות, משרדים, מטבח פעיל ראשון מסוגו שיאפשר לבריינרים לבשל בו ומתחם אירועים.

למתחמי העבודה של BRAIN EMBASSY יתרון משמעותי על המתחרות היות והם נפתחים רק בנכסים של חברת אדגר. למעשה הקונספט הזה מאפשר להם להשקיע יותר בעיצוב ובציוד המתחמים ברמה הגבוהה ביותר, להעניק פתרונות  מקסימליים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים ואת האפשרות ללוות עסק בכל שלביו וצרכיו.

אורן גוזלן, מנהל פעילות BRAIN EMBASSY  בישראל "להיות בריינר זה לדעת שהכל פתוח. ללקוחות שלנו יש אפשרות מעבר חופשי בין המרחבים והמסלולים השונים בכל שלב ובהתחייבות חודשית בלבד. היום אתם באופן ספייס, מחר תוכלו להיות במשרד או ביוניט פרטי (מתחם פרטי), להתאים, להתחדש, להצטמצם או להתרחב, לסגור או לפתוח, לפי הצרכים המשתנים שלהם. בנוסף אנו מציעים ללקוחותינו וללקוחות מזדמנים מגוון מתחמים מאובזרים לעריכת כנסים, סדנאות ואירועים, המתחמים שלנו יכללו חדרי כושר וחדרי שרתים  מתוך אמונה שאנו צריכים לספק ללקוחותינו מגוון פתרונות.

ניר קלנר, מנהל הפעילות הגלובאלית של תחום מתחמי העבודה המשותפים בחברת אדגר , "ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות היא טביעת אצבע ייחודית המזוהה עם המותג Brain Embassy בכל סניף בעולם. אנו לומדים מידי יום את שוק הנדל"ן המקומי והעולמי ומחוייבים לסטנדרט שהוא לא פחות מה- state of the art בתחום, כזה שמאפשר לבריינרים ליהנות מהתנאים האידיאליים ליצור, ליזום, לשתף, להתפתח ובהתאם לתפיסות המתקדמות ביותר הנהוגות כיום בעולם. על פי מחקרים מתחמי העבודה תופסים היום רק 1.5% משטחי הנדל"ן המניב למשרדים ואנו מאמינים שזוהי רק ההתחלה והקונספט צפוי להתרחב ולצמוח בשנים הקרובות לכ- 25% בארץ ובעולם. חברת אדגר ראתה את העוצמה שבקונספט ופתחה את הסניף הראשון כבר לפני שלוש שנים בפולין ובכוונתנו להמשיך ולפתח את הקונספט בישראל בפרט ובארצות בהם אנו פועלים. סביבת העבודה שלנו עוצבה בתפיסת “עבודה מבוססת פעילות”, המעודדת מגוון עשיר של מרחבים יעודיים, ביניהם פינות השראה יחודיות, חדרי מדיטציה ומנוחה, חדרי ישיבות ואזורי מפגש לא פורמליים, מבחינה עיצובית ופונקציונלית אין חדר ישיבות שחוזר על עצמו בכל המתחמים שלנו בעולם ,  אזור לעבודה בעמידה, מטבח לבישול ראשון מסוגו ועוד. אנו נותנים ביטוי לאקוסטיקה, עיצוב ואפילו מאמינים שכל בריינר צריך חלון להשקיף עליו ".

 

מתחמי העבודה כוללים:

BE TOGETHER BASIC – החל מ – 300 ₪ לאדם ומתאים למי שצריך עמדת עבודה מידי פעם.

 BE TOGETHER עמדת עבודה במתחם המשותף החל מ – 1200 ₪ לאדם לחודש.

BE INVOLED משרד פרטי במרחב המשותף החל מ 2200 ₪ לאדם בחודש.

BE YOURSELF יחידה פרטית לחברות מאובזרת בסטנדרט פרימיום, כולל ארון תקשורת פרטי החל מכ- 2,000 ₪ לאדם בחודש.

BE INSPIRED מתחמי חדרי ישיבות ואירועים החל מ – 80 ₪ לשעה

x