מניית צמח המרמן >> זינוק של 28% במכירת דירות בשנת 2019

לקרנות המשקיעות בצמח המרמן לחץ כאן 

 

 
חיים פייגלין מנכל צמח המרמןחיים פייגלין מנכל צמח המרמן
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/01/2020

לקרנות המשקיעות בצמח המרמן לחץ כאן 
 
חברת צמח המרמן, מדווחת היום לבורסה לניירות ערך בתל-אביב על נתוני מכירת הדירות שלה בשנת 2019. החברה מכרה  במהלך השנה החולפת 230 יחידות דיור, זינוק של 28% לעומת מספר הדירות שמכרה ב-2018.

בין הפרויקטים המובילים מבחינת היקף המכירות ניתן לציין את לב גני תקווה, שבו מכרה 56 דירות בשנה החולפת – זינוק של 80% לעומת השנה הקודמת; קרניצי החדשה ברמת גן שבו מכרה 53 דירות, 51% יותר מב-2018; וסביוני גני תקווה עם 43 דירות מכורות, 23% יותר מבשנה קודמת. בפרויקט אנדרומדה ביפו ובפרויקט כרמיאלה בכרמיאל, החברה מכרה לראשונה דירות בשנת 2019 – 7 ו-19 דירות בהתאמה.

לדברי חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, "כל הדירות שמכרה החברה בשנת 2019 שווקו לשוק החופשי. על כן שנת 2019 משקפת שנה נוספת של התאוששות והתחזקות שוק זה של משפרי דיור, משקיעים ורוכשים שאינם זכאי מחיר למשתכן, כולל רוכשים שוויתרו על זכאותם והעדיפו לרכוש גם את דירתם הראשונה בשוק החופשי. לחברה יש פרויקטים נוספים בתכנון ובשיווק עם אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ ואנו בהחלט אופטימיים לגבי שוק המגורים בישראל לשנים הקרובות. איננו רואים כל אפשרות לירידת מחירים בענף הדיור בישראל בעתיד הנראה לעין ואנו מקווים שעליות המחירים הצפויות יהיו מתונות ולא חריפות מידי. יציבות במחירי דירות תשרת את כל הצדדים בשוק זה קרי, הרוכשים, היזמים, המממנים וכו'. התייצבות מחירים כזו תתאפשר רק אם יופחתו כל המיסים וההיטלים המיוחדים והעודפים המוטלים אך ורק על ענף הבניה ולא על כל ענף כלכלי אחר במשק הישראלי".

x