מניית סאטקום >> מדווחת על גיוס הון בהיקף של כ- 10.5 מיליון ש"ח בהנפקת מניות לגופי השקעה מובילים

לקרנות המשקיעות בסאטקום לחץ כאן 

 

 
/דן זיצק מנכל סאטקום מערכות/דן זיצק מנכל סאטקום מערכות
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/01/2020

לקרנות המשקיעות בסאטקום לחץ כאן 

 

סאטקום מערכות העוסקת באספקת תקשורת על גבי לוויין ושרותי תקשורת נוספים, מדווחת על השלמת גיוס מגופי השקעה בהיקף מוערך של כ- 10,500,000 ₪ בהנפקת מניות. ההנפקה כללה גם כ- 8.7 מיליון כתבי אופציה, אשר במקרה של מימושם, יובילו להזרמת הון נוספת לחברה בהיקף של עד כ- 11.4 מיליון ש"ח בעתיד (מחיר המימוש עומד על 130 אגורות למניה).

בהנפקה השתתפו גופי השקעה מובילים מקבוצת הפניקס, מור השקעות, ארקין השקעות, קרן קלירמרק, הכשרה וסייבל שוקי הון.

 
סאטקום הציגה בתוצאות הרבעון השלישי ובתקופה של תשעת החודשים הראשונים של 2019, גידול של כ-22% בהכנסות והכפלה של הרווח הגולמי לשיעור של כ-29.2% תוך הצגת צבר הזמנות אשר עמד על סך של  כ-53 מיליון דולר עד לשנת 2023. כמו כן, סאטקום חידשה ושידרגה חוזים מהותיים עם מספר מפעילות תקשורת בקונגו ובסיישל.
 
תמורת ההנפקה מיועדת לתמיכה בפעילות הפיתוח העסקי של החברה, המשך פיתוח וצמיחה של החברה וכן לצורכי חיזוק ההון העצמי של החברה לרבות לשימוש להון חוזר של החברה כפי שיידרשו מעת לעת.  
 
את ההנפקה הובילו סייבל שוקי הון ולידר. 
 
משרד עורכי הדין "נשיץ ברנדס אמיר" שימשו כיועצי ההנפקה.
 
 
 
 
דן זיצ'ק, מנכ"ל החברה:
"סאטקום נמצאת במגמת צמיחה ומציגה שיפור מתמשך בתוצאות החברה. בשנה החולפת הטמענו טכנולוגית SDWAN ברשת החברה אשר שיפרה את איכות השירות ומבנה העלויות ובכך תרמה לחידוש מספר חוזים אסטרטגיים. ההשקעה החדשה תאפשר לנו לקדם את האסטרטגיה שלב נוסף ולהיכנס לטריטוריות נוספות לצד הרחבת פרישת ה SDWAN ברשת. אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון באסטרטגית הצמיחה של החברה".   
 
עמי ברלב, יו"ר הדירקטוריון:
"אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון הגבוהה בפעילות קבוצת סאטקום. הגופים המוסדיים אשר השתתפו הנם גופים איכותיים ומובילים. תמורת ההנפקה תתמוך משמעותית בפעילות הפיתוח של החברה, תחזק את חוסנה הפיננסי של החברה ותמצב את החברה מול אתגרי הפיתוח העסקי והצמיחה. הקבוצה מציגה תוצאות איכותיות ומגמת יציבות מזה תקופה ממושכת, תוך הצגת צבר חוזים משמעותי עם לקוחות מובילים. הנהלת החברה, בראשות דן תמשיך לפעול באינטנסיביות לטובת כל משקיעי החברה, תוך חתירה ליציבות ושיפור בתוצאות העסקיות".
 
 
x